Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000129

Ponašanje potrošača u korištenju online servisa rezervacije i kupnje turističkih usluga


Vinski, Kristina
Ponašanje potrošača u korištenju online servisa rezervacije i kupnje turističkih usluga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1000129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača u korištenju online servisa rezervacije i kupnje turističkih usluga
(Consumer behavior in the use of online reservation and purchase of tourist facilites)

Autori
Vinski, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.09

Godina
2018

Stranica
N/a

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing, ponašanje potrošača, tirističke usluge
(marketing, consumer behavior, touristic servicies)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vinski, Kristina
Ponašanje potrošača u korištenju online servisa rezervacije i kupnje turističkih usluga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vinski, K. (2018) 'Ponašanje potrošača u korištenju online servisa rezervacije i kupnje turističkih usluga', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vinski, Kristina}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, tiristi\v{c}ke usluge}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a u kori\v{s}tenju online servisa rezervacije i kupnje turisti\v{c}kih usluga}, keyword = {marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, tiristi\v{c}ke usluge}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vinski, Kristina}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, consumer behavior, touristic servicies}, title = {Consumer behavior in the use of online reservation and purchase of tourist facilites}, keyword = {marketing, consumer behavior, touristic servicies}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font