Pregled bibliografske jedinice broj: 1000120
Društvene mreže kao maloprodajni kanal za distribuciju modnih dodataka
Društvene mreže kao maloprodajni kanal za distribuciju modnih dodataka, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1000120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže kao maloprodajni kanal za distribuciju modnih dodataka
(Social media as retail chain for distribution of fashion accessories)
Autori
Batinić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2018
Stranica
N/a
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
marketing, društvene mreže, maloprodaja
(marketing, social networks, retail)
Sažetak
N/a
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija