Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000118

Guerilla marketing na primjeru Heinekena


Marincel, Borna
Guerilla marketing na primjeru Heinekena, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1000118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Guerilla marketing na primjeru Heinekena
(Gureilla on the example of Heineken)

Autori
Marincel, Borna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2018

Stranica
N/a

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing, guerilla marketing

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marincel, Borna
Guerilla marketing na primjeru Heinekena, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Marincel, B. (2018) 'Guerilla marketing na primjeru Heinekena', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marincel, Borna}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, guerilla marketing}, title = {Guerilla marketing na primjeru Heinekena}, keyword = {marketing, guerilla marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marincel, Borna}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, guerilla marketing}, title = {Gureilla on the example of Heineken}, keyword = {marketing, guerilla marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font