Pregled bibliografske jedinice broj: 1000094
Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela
Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1000094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela
(Influence of Freuds psychoanalysis on creating marketing appeals)
Autori
Sever, Vita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
N/a
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
¸marketing, Freudova psihoanaliza
(marketing, Freuds psychoanalysis)
Sažetak
N/a
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija