Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000094

Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela


Sever, Vita
Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1000094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela
(Influence of Freuds psychoanalysis on creating marketing appeals)

Autori
Sever, Vita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2018

Stranica
N/a

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
¸marketing, Freudova psihoanaliza
(marketing, Freuds psychoanalysis)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sever, Vita
Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Sever, V. (2018) 'Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sever, Vita}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {¸marketing, Freudova psihoanaliza}, title = {Utjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketin\v{s}kih apela}, keyword = {¸marketing, Freudova psihoanaliza}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sever, Vita}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, Freuds psychoanalysis}, title = {Influence of Freuds psychoanalysis on creating marketing appeals}, keyword = {marketing, Freuds psychoanalysis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font