Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000081

Marketing na društvenim mrežama na primjeru marke "Zara"


Omrčen, Iva
Marketing na društvenim mrežama na primjeru marke "Zara", 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1000081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing na društvenim mrežama na primjeru marke "Zara"
(Marketing on social networks on the example on Zara brand)

Autori
Omrčen, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2018

Stranica
N/a

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing, društvene mreže, marka
(marketing, social networks, brand)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Omrčen, Iva
Marketing na društvenim mrežama na primjeru marke "Zara", 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Omrčen, I. (2018) 'Marketing na društvenim mrežama na primjeru marke "Zara"', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Omr\v{c}en, Iva}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marka}, title = {Marketing na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama na primjeru marke "Zara"}, keyword = {marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Omr\v{c}en, Iva}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, social networks, brand}, title = {Marketing on social networks on the example on Zara brand}, keyword = {marketing, social networks, brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font