Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000071

Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla


Rajh, Edo
Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 3; 519-528 doi:10.32910/ep.70.3.8 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1000071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla
(A scale for measuring country brand equity)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 70 (2019), 3; 519-528

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke, zemlja porijekla, tržišna vrijednost zemlje porijekla
(brand equity, country of origin, country brand equity)

Sažetak
Tržišna vrijednost zemlje porijekla je agregatni koncept koji kombinira dva zasebna teorijska koncepta – tržišnu vrijednost marke i zemlju porijekla. Cilj rada je razviti i testirati mjernu ljestvicu za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla. U radu je analizirana psihometrijska adekvatnost mjerne ljestvice te je procijenjena njezina pouzdanost, konvergentna i diskriminantna valjanost, te dimenzionalnost. Podaci su analizirani izračunom Cronbachovog alfa koeficijenta te eksplorativnom i konfirmativnom faktorskom analizom. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice je u skladu s konceptualiziranom dimenzionalnošću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 3; 519-528 doi:10.32910/ep.70.3.8 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Rajh, E. (2019) Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (3), 519-528 doi:10.32910/ep.70.3.8.
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2019}, pages = {519-528}, DOI = {10.32910/ep.70.3.8}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, zemlja porijekla, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost zemlje porijekla}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.70.3.8}, volume = {70}, number = {3}, issn = {0424-7558}, title = {Mjerna ljestvica za mjerenje tr\v{z}i\v{s}ne vrijednosti zemlje porijekla}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, zemlja porijekla, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost zemlje porijekla} }
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2019}, pages = {519-528}, DOI = {10.32910/ep.70.3.8}, keywords = {brand equity, country of origin, country brand equity}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.70.3.8}, volume = {70}, number = {3}, issn = {0424-7558}, title = {A scale for measuring country brand equity}, keyword = {brand equity, country of origin, country brand equity} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font