Pregled bibliografske jedinice broj: 1000071
Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla
Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 3; 519-528 doi:10.32910/ep.70.3.8 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1000071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla
(A scale for measuring country brand equity)
Autori
Rajh, Edo
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 70
(2019), 3;
519-528
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke, zemlja porijekla, tržišna vrijednost zemlje porijekla
(brand equity, country of origin, country brand equity)
Sažetak
Tržišna vrijednost zemlje porijekla je agregatni koncept koji kombinira dva zasebna teorijska koncepta – tržišnu vrijednost marke i zemlju porijekla. Cilj rada je razviti i testirati mjernu ljestvicu za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla. U radu je analizirana psihometrijska adekvatnost mjerne ljestvice te je procijenjena njezina pouzdanost, konvergentna i diskriminantna valjanost, te dimenzionalnost. Podaci su analizirani izračunom Cronbachovog alfa koeficijenta te eksplorativnom i konfirmativnom faktorskom analizom. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice je u skladu s konceptualiziranom dimenzionalnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit