Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1000032

Utjecaj subkulturnih skupina na ponašanje potrošača


Fortuna, Antonia
Utjecaj subkulturnih skupina na ponašanje potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1000032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj subkulturnih skupina na ponašanje potrošača
(Influence of subcultural groups on customer behavior)

Autori
Fortuna, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2018

Stranica
N/a

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing, ponašanje potrošača
(marketing, customer behavior)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fortuna, Antonia
Utjecaj subkulturnih skupina na ponašanje potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Fortuna, A. (2018) 'Utjecaj subkulturnih skupina na ponašanje potrošača', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fortuna, Antonia}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Utjecaj subkulturnih skupina na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fortuna, Antonia}, year = {2018}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, customer behavior}, title = {Influence of subcultural groups on customer behavior}, keyword = {marketing, customer behavior}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font