Pregled bibliografske jedinice broj: 998765
Razumijevanje i kreiranje društvene stvarnosti. Perspektive građanskoga odgoja u odgojno- obrazovnom sustavu
Razumijevanje i kreiranje društvene stvarnosti. Perspektive građanskoga odgoja u odgojno- obrazovnom sustavu // Lađa. Časopis za promicanje religioznog odgoja i vrjednota kršćanske kulture, 9 (2014), 2/3; 18-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 998765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje i kreiranje društvene stvarnosti. Perspektive građanskoga odgoja u odgojno- obrazovnom sustavu
(Understanding and creation of social reality. A perspective of Democratic Citizenship Education in the education system in Croatia)
Autori
Barudžija, Gordana ; Petrović, Ivanka
Izvornik
Lađa. Časopis za promicanje religioznog odgoja i vrjednota kršćanske kulture (1846-2057) 9
(2014), 2/3;
18-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
građanski odgoj ; vjeronauk ; odgoj i obrazovanje
(Democratic Citizenship ; Religious Education ; education)
Sažetak
Odgoj i obrazovanje moraju biti usmjereni punom razvoju ljudske osobnosti i jačanju poštovanja ljudskih prava i temeljnih sloboda te u tom kontekstu članak propituje ulogu Građanskoga odgoja i Katoličkoga vjeronauka u odgojno- obrazovnom sustavu u Hrvatskoj. Navode se preporuke Vijeća Europe i primjeri uvođenja Građanskoga odgoja u zemljama Europske unije te se opisuje implementacija u odgojno-obrazovni sustav u Hrvatskoj. Članak završava govorom o suodnosu Građanskoga odgoja i vjeronauka u školi navodeći konkretne primjere njihove korelacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti