Pregled bibliografske jedinice broj: 997978
HNOS i vjeronauk
HNOS i vjeronauk // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 28 (2006), 3; 221-234 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 997978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
HNOS i vjeronauk
(HNOS and religious education)
Autori
Razum, Ružica
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 28
(2006), 3;
221-234
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
HNOS ; hrvatska škola ; vjeronauk ; učitelj
(HNOS ; croatian school ; religious education ; teacher)
Sažetak
Posljednjih desetljeća naprednije zemlje razvijaju i mijenjaju svoje odgojno-obrazovne sustave. I u Hrvatskoj je u tijeku intenzivan i složen rad na unapređenju kvalitete školskoga odgojno-obrazovnog sustava. U ovome članku autorica progovara ponajprije o mogućnostima i poteškoćama suvremene škole. U drugome dijelu kratko predstavlja novìne i izazove koje Hrvatski nacionalni obrazovni standard (HNOS) donosi hrvatskoj školi. U trećemu dijelu ističe presudnu ulogu učitelja u provođenju promjena odgojno-obrazovnoga sustava. Na kraju, kratko ukazuje na promjene koje HNOS donosi vjeronauku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)