Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 997112

Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture


Šimurina, Mile; Jurić Bulatović, Vesna; Lacković, Ivana
Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture // Suvremena trgovina, 37 (2012), 2; 58-64 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 997112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture
(The specifics of Art deco as a cultural product)

Autori
Šimurina, Mile ; Jurić Bulatović, Vesna ; Lacković, Ivana

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 37 (2012), 2; 58-64

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Art deco, specifičnosti art decoa, marketing, sponzorstva, kultura za sve
(Art Deco, specific qualities of Art Deco, marketing, sponsorship, culture for everyone)

Sažetak
Art deco i vrijeme u kojem se javlja i realizira označio je novi, originalan, način kulture življenja. I to kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. To je smješteno u razdoblje između dva svjetska rata. Stilski utjecaji u art decou u službi su funkcionalizma moderne medijske i tehnificirane kulture. Art deco prvi je pravi, globalni stil. U Hrvatskoj tog vremena primjeri art decoa brojniji su u primijenjenoj umjetnosti i popularnoj kulturi, nego u elitnoj. Specifičnosti art decoa dijele specifičnosti kulturne produkcije općenito, pa je bilo moguće utvrditi da aktualna analiza ponašanja posjetitelja određuje naše spoznaje i zaključke o njihovu odnosu prema sponzoriranju kao posebnom obliku potpore realizaciji projekata u kulturi, te kako to utječe na njihovu poziciju u odnosu na kulturu i obrnuto. A naše spoznaje kažu: tu nema dileme, ta interakcija omogućava demokratizaciju kulture ili kultura za sve!

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimurina, Mile; Jurić Bulatović, Vesna; Lacković, Ivana
Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture // Suvremena trgovina, 37 (2012), 2; 58-64 (recenziran, članak, znanstveni)
Šimurina, M., Jurić Bulatović, V. & Lacković, I. (2012) Specifičnosti Art decoa kao proizvoda kulture. Suvremena trgovina, 37 (2), 58-64.
@article{article, author = {\v{S}imurina, Mile and Juri\'{c} Bulatovi\'{c}, Vesna and Lackovi\'{c}, Ivana}, year = {2012}, pages = {58-64}, keywords = {Art deco, specifi\v{c}nosti art decoa, marketing, sponzorstva, kultura za sve}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Specifi\v{c}nosti Art decoa kao proizvoda kulture}, keyword = {Art deco, specifi\v{c}nosti art decoa, marketing, sponzorstva, kultura za sve} }
@article{article, author = {\v{S}imurina, Mile and Juri\'{c} Bulatovi\'{c}, Vesna and Lackovi\'{c}, Ivana}, year = {2012}, pages = {58-64}, keywords = {Art Deco, specific qualities of Art Deco, marketing, sponsorship, culture for everyone}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {The specifics of Art deco as a cultural product}, keyword = {Art Deco, specific qualities of Art Deco, marketing, sponsorship, culture for everyone} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font