Pregled bibliografske jedinice broj: 996913
Uloga školskog vjeronauka u današnjim procesima eurointegracija
Uloga školskog vjeronauka u današnjim procesima eurointegracija // Teologija i Crkva u procesima europskih integracija / Ančić, Nediljko Ante ; Bižaca, Nikola (ur.).
Split: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008. str. 163-197 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 996913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga školskog vjeronauka u današnjim procesima eurointegracija
(Role of school religious teaching in today's processes of euro-integration)
Autori
Razum, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teologija i Crkva u procesima europskih integracija
/ Ančić, Nediljko Ante ; Bižaca, Nikola - Split : Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008, 163-197
ISBN
978-953-256-022-0
Skup
Međunarodni znanstveni skup Teologija i Crkva u procesima europskih integracija
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 25.10.2007. - 26.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vjeronauk ; škola, obrazovanje ; europska dimenzija
(religious education ; school ; education ; european dimension)
Sažetak
U radu se razlaže o utjecajima procesa globalizacije i europskih integracija na školske odgojno-obrazovne sustave u Europi. Predstavljaju se temeljni modeli religijskoga obrazovanja u Europi i prevladavajuće tendencije i procesi koji zahvaćaju narav te nastave. Obrazlaže se i prijedlog novoga tipa školske religijske nastave, akonfesionalne i obvezatne za sve učenike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Religijske znanosti (interdisciplinarno polje), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)