Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 996833

Role of marketing mix elements in tourist destination positioning


Bošković, Desimir, Amidžić, Dragoljub, Bošković, Matija
Role of marketing mix elements in tourist destination positioning // Projekti i projektni menadžment
Zaprešić, 2011. str. 351-359 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 996833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Role of marketing mix elements in tourist destination positioning

Autori
Bošković, Desimir, Amidžić, Dragoljub, Bošković, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Projekti i projektni menadžment / - Zaprešić, 2011, 351-359

ISBN
978-953-7670-20-7

Skup
Projekti i projektni menadžment

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2011. - 26.02.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing mix, tourist destination

Sažetak
The paper discusses the role of marketing mix in tourist destination development.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Dragoljub Amidžić (autor)

Avatar Url Desimir Bošković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bošković, Desimir, Amidžić, Dragoljub, Bošković, Matija
Role of marketing mix elements in tourist destination positioning // Projekti i projektni menadžment
Zaprešić, 2011. str. 351-359 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bošković, Desimir, Amidžić, Dragoljub, Bošković, Matija (2011) Role of marketing mix elements in tourist destination positioning. U: Projekti i projektni menadžment.
@article{article, year = {2011}, pages = {351-359}, keywords = {marketing mix, tourist destination}, isbn = {978-953-7670-20-7}, title = {Role of marketing mix elements in tourist destination positioning}, keyword = {marketing mix, tourist destination}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2011}, pages = {351-359}, keywords = {marketing mix, tourist destination}, isbn = {978-953-7670-20-7}, title = {Role of marketing mix elements in tourist destination positioning}, keyword = {marketing mix, tourist destination}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font