Pregled bibliografske jedinice broj: 996833
Role of marketing mix elements in tourist destination positioning
Role of marketing mix elements in tourist destination positioning // Projekti i projektni menadžment
Zaprešić, 2011. str. 351-359 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 996833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Role of marketing mix elements in tourist destination positioning
Autori
Bošković, Desimir, Amidžić, Dragoljub, Bošković, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Projekti i projektni menadžment
/ - Zaprešić, 2011, 351-359
ISBN
978-953-7670-20-7
Skup
Projekti i projektni menadžment
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2011. - 26.02.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing mix, tourist destination
Sažetak
The paper discusses the role of marketing mix in tourist destination development.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić