Pregled bibliografske jedinice broj: 996340
Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi
Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 68 (2013), 3; 339-352 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 996340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inicijalna formacija vjeroučitelja: izazov Crkvi i školi
(Catechist Initial Formation: A Challenge for the Church and School)
Autori
Barić, Denis
Izvornik
Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 68
(2013), 3;
339-352
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vjeroučitelj ; inicijalna formacija ; osposobljenost (kompetentnost) vjeroučitelja ; sadržaji katedri ; organizacijska klima
(Catechism teacher ; initial formation ; competency of Catechism teachers ; course content ; structure)
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja o pojedinim vidovima inicijalne formacije vjeroučitelja u Zagrebačkoj nadbiskupiji. U istraživanju je sudjelovalo 275 vjeroučitelja osnovnih i srednjih škola s područja Zagrebačke nadbiskupije koji su izrazili svoja mišljenja o nekoliko vidova inicijalne formacije. Vjeroučitelji su procijenili koliko se u vjeroučiteljskoj službi osjećaju kompetentnima u pojedinim područjima, koliko važnu ulogu za vjeroučiteljsku službu imaju sadržaji pojedinih katedri tijekom inicijalne formacije te naposljetku, koliko su za kvalitetnu vjeroučiteljsku formaciju važni pojedini elementni organizacijske klime tijekom inicijalne formacije. Vjeroučitelji procjenjuju da su po završetku inicijalne formacije najviše teološki osposobljeni, a unutar inicijalne formacije veću važnost pridaju onim katedrama koje su svojim sadržajima usko vezane uz izvođenje nastave katoličkoga vjeronauka. Glede pojedinih elemenata organizacijske klime tijekom inicijalne formacije, vjeroučitelji smatraju da su dobra priprema profesora za predavanja, kao i dobra suradnja profesora i studenata, iznimno važni čimbenici koji pridonose kvaliteti inicijalne formacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus