Pregled bibliografske jedinice broj: 996317
Obilježja identiteta vjeroučitelja u Zagrebačkoj nadbiskupiji
Obilježja identiteta vjeroučitelja u Zagrebačkoj nadbiskupiji // Bogoslovska smotra, 83 (2013), 2; 215-234 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 996317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja identiteta vjeroučitelja u Zagrebačkoj nadbiskupiji
(Identity Traits of Religion Teachers in the Archdiocese of Zagreb)
Autori
Barić, Denis
Izvornik
Bogoslovska smotra (0352-3101) 83
(2013), 2;
215-234
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
identitet ; vjeroučitelj ; kvalitete vjeroučitelja ; čimbenici identiteta ; skupine vjeroučitelja
(identity ; religion teacher ; traits of religion teacher ; identity-influencing factors ; groups of religion teachers)
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja o pojedinim obilježjima identiteta vjeroučitelja u Zagrebačkoj nadbiskupiji. U istraživanju je sudjelovalo 275 vjeroučitelja osnovnih i srednjih škola s područja Zagrebačke nadbiskupije koji su izrazili svoja mišljenja i stavove o nekoliko obilježja identiteta vjeroučitelja. U radu su ponajprije prikazane opće i specifične značajke vjeroučitelja, a potom rezultati vezani uz procjenu vjeroučitelja o tome koliko su pojedine kvalitete važne za identitet vjeroučitelja te koliko pojedini čimbenici utječu na identitet vjeroučitelja. Vjeroučitelji procjenjuju da je duboka osobna vjera među ponuđenim kvalitetama od velike važnosti za identitet vjeroučitelja te da je zauzetost i briga Crkve za vjeroučitelje onaj čimbenik koji ponajviše utječe na identitet vjeroučitelja. Usporedba pojedinih skupina vjeroučitelja ukazuje na to da današnji vjeroučitelji nisu u svim iskazanim mišljenjima jedinstveni te da među njima postoje razlike ovisno o pojedinim obilježjima samih vjeroučitelja. Dobiveni rezultati daju svojevrsnu informaciju o realnom stanju identiteta vjeroučitelja, dok s druge strane, mišljenja, stavovi i očekivanja vjeroučitelja pružaju temelj za promišljanja, planiranje i provedbu onih procesa koji pridonose izgradnji identiteta vjeroučitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus