Pregled bibliografske jedinice broj: 995591
Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta
Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta // Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. str. 44-48 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 995591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inoviranje turističkog proizvoda destinacije kao odgovor na dinamiku tržišta
(Innovation of tourism destination product in response to market dynamics)
Autori
Čović, Kristijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
/ Breslauer, Nevenka - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018, 44-48
Skup
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.04.2018. - 05.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turistički proizvod, destinacija, menadžment, inovacija
(tourism product, destination, management, innovation)
Sažetak
Različiti proizvodi i usluge plasiraju se na tržište s ciljem da bi zadovoljili raznovrsne potrošačke potrebe i želje, odnosno da poluče konkretne koristi za potencijalne potrošače. Da bi se mogli efikasno tržišno komercijalizirati, svakako trebaju nuditi rješenja na konkretne potrošačke probleme tako da u svijesti potencijalnog kupca stvore očekivanja određenih iskustava/doživljaja. To na stanoviti način vrijedi i za turističke proizvode. Istodobno, tržišna pozicija neke turističke destinacije na relevantnom tržištu može se definirati kao svojevrsna percepcija u odnosu na postojeći sustav raspoloživih turističkih iskustava koju potencijalni posjetitelji stvaraju o toj turističkoj destinaciji, a u odnosu prema drugim, konkurentskim destinacijama. U tom smislu, prvi korak prema učinkovitom tržišnom (re)pozicioniranju određene turističke destinacije, a time i stvaranju percepcije o njenom integralnom turističkom proizvodu odnosi se na (re)definiranje sustava raspoloživih turističkih iskustava koji će potencijalnim posjetiteljima biti dovoljno privlačni da izaberu upravo ovu destinaciju, a ne neku drugu, konkurentsku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Kristijan Čović
(autor)