Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 993910

Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole


Gusić, Matea; Tot, Daria
Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole // Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. 2809, 10 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 993910 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole
(Alternative education concept IB: contribution to the development of the modern school curriculum)

Autori
Gusić, Matea ; Tot, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018

ISBN
978-953-8115-53-0

Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
alternativni obrazovni koncepti, hrvatski obrazovni sustav, International Baccalauerate, nastava matematike
(alternative education, Croatian education system, Interneational Baccalauerate, mathematics education)

Sažetak
Hrvatski odgojno-obrazovni sustav na meti je kritika gotovo dva desetljeća. Kao glavni nedostatci navode se orijentiranost sustava programu umjesto učeniku te preveliki naglasak na obavezne predmete s posljedicom nedostatka izbornosti. Često se ističe da aktualni obrazovni sustav ne omogućava razvoj učenika usmjerenog budućnosti, odnosno učenika sposobnog za rješavanje problema i korištenje tehnologije, koji zna kako učiti. Jedna od uloga alternativnih obrazovnih koncepata ogleda se u pokušaju nadomještavanja nedostataka formalnog obrazovnog sustava. Radi toga su u radu, uz pregled osnovnih karakteristika hrvatskog obrazovnog sustava, razmatrane i karakteristike nekih alternativnih obrazovnih koncepata dostupnih u Republici Hrvatskoj. Cilj ovog rada je ponuditi prijedloge mogućih rješenja kritiziranih karakteristika hrvatskog obrazovnog sustava, pomoću primjera alternativnog obrazovnog koncepta International Baccalauerate (IB). Važnost kreiranja obrazovne okoline koja potiče samostalan učenički razvoj, suradnju i personalizaciju informacija u projektno orijentiranom učenju prikazana je na primjeru nastave matematike u IB konceptu. Analizom i usporedbom nekih elemenata kurikuluma tradicionalnog sustava i IB koncepta ističe se veza poučavanja, učenja, vrednovanja i samovrednovanja. Razmatra se uloga suvremene obrazovne tehnologije kao one koja podržava otvoreno obrazovanje kroz dijagnozu individualiziranog poučavanja, kooperativnog učenja i razvoja osobnih suradničkih vještina potrebnih u suvremenom društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Tot (autor)

Avatar Url Matea Dvoršćak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.bib.irb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gusić, Matea; Tot, Daria
Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole // Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. 2809, 10 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Gusić, M. & Tot, D. (2018) Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole. U: Prskalo, I., Braičić, Z. & Badrić, M. (ur.)Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije.
@article{article, author = {Gusi\'{c}, Matea and Tot, Daria}, year = {2018}, pages = {10}, chapter = {2809}, keywords = {alternativni obrazovni koncepti, hrvatski obrazovni sustav, International Baccalauerate, nastava matematike}, isbn = {978-953-8115-53-0}, title = {Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene \v{s}kole}, keyword = {alternativni obrazovni koncepti, hrvatski obrazovni sustav, International Baccalauerate, nastava matematike}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska}, chapternumber = {2809} }
@article{article, author = {Gusi\'{c}, Matea and Tot, Daria}, year = {2018}, pages = {10}, chapter = {2809}, keywords = {alternative education, Croatian education system, Interneational Baccalauerate, mathematics education}, isbn = {978-953-8115-53-0}, title = {Alternative education concept IB: contribution to the development of the modern school curriculum}, keyword = {alternative education, Croatian education system, Interneational Baccalauerate, mathematics education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska}, chapternumber = {2809} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font