Pregled bibliografske jedinice broj: 993175
Stavovi hrvatskih studenata društvenih studija prema probaciji
Stavovi hrvatskih studenata društvenih studija prema probaciji // 18th psychology days in Zadar / Penezić, Z., Čubela Adorić, V., Ombla, J., Slišković, A., Sorić, I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, Sveučilište Zadar, 2012. str. 156-156 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 993175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi hrvatskih studenata društvenih studija prema probaciji
(Attitudes Croatian students in humanities studies according to probation)
Autori
Uzelac, S., Kraljević, R.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
18th psychology days in Zadar
/ Penezić, Z., Čubela Adorić, V., Ombla, J., Slišković, A., Sorić, I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. - Zadar : Odjel za psihologiju, Sveučilište Zadar, 2012, 156-156
ISBN
978-953-7237-34-9
Skup
XVIII. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 24.05.2012. - 26.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
studenti, probacija, zajednica, intervencija
(students, probation, comunity, interventions)
Sažetak
Probacija, napose prema punoljetnim osobama, je novum u hrvatskoj kazneno-pravnoj i penološkoj praksi u kojoj su psiholozi, uz ostale stručnjake u društveno znanstvenom području, njeni ključni neposredni nositelji. Stavovi studenata sveučilišnih studija psihologije, pedagogije, socijalnog rada, edukacijske rehabilitacije i sličnih studija, dakle stavovi budućih stručnjaka iz ovih područja, ključni su elementi uspješnosti probacijskog tretmana. Cilj je ovoga istraživanja spoznaja zakonitosti koje vladaju u relacijama između, s jedne strane, studijskog profila studenta i, s druge, svih triju ključnih dimenzija stavova studenata prema probaciji: racionalnoj (počevši od same informiranosti i značenju termina), emocionalnoj i djelatnoj (indiciranoj nekom vrstom iskustva u djelovanju u vezi s probacijom). Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku studenata (studenti završnih godina studija po pojedinom studijskom programu), uz pomoć u tu svrhu posebno konstruiranog upitnika. Provjerena je temeljna hipoteza prema kojoj su sve tri analizirane dimenzije stavova studenata različitih studijskih programa međusobno statistički značajno različite, te se raspravlja o implikacijama dobivenih rezultata za postavljanje probacijskih programa u zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA