Pregled bibliografske jedinice broj: 992680
Važnost stilova učenja u nastavi
Važnost stilova učenja u nastavi, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Slavonski Brod
CROSBI ID: 992680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost stilova učenja u nastavi
(The importance of learning styles in teaching)
Autori
Franjić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Slavonski Brod
Datum
28.03
Godina
2019
Stranica
44
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
inteligencija, stilovi učenja, učenici, studenti
(intelligence, learning styles, students)
Sažetak
Rad se bazira na istraživanju stilova učenja te vrsta inteligencija učenika i studenata. Sastoji se od teorijskog dijela gdje se nešto više govori o inteligenciji te o stilovima učenja. U drugome su dijelu predočene tablice kao rezultat istraživanja prikupljenih dvama upitnicima ; upitnikom o stilovima učenja i upitnikom o vrstama inteligencija. Istraživanjem se provjeravalo kako učenici i studenti uče, koji način/stil im više odgovara te koja inteligencija im je izraženija. Zatim se na primjeru učenika i studenta u tablici može vidjeti povezanost vrste inteligencije i stila kojim uče. Navedenim se pokušao ostvariti cilj ovoga rada: istražiti jesu li stilovi učenja važni u usvajanju sadržaja te jesu li povezani s inteligencijom učenika/ studenta. Dobiveni rezultati svjedoče o važnosti stila učenja, odnosno o važnosti povezivanja vrste inteligencije sa stilom učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)