Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 992009

(Ne)provođenje marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na visokoobrazovne institucije


Miletić, Josip; Bosna, Jurica
(Ne)provođenje marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na visokoobrazovne institucije // Oeconomica Jadertina, 6 (2016), 1; 20-31 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 992009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)provođenje marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na visokoobrazovne institucije
(The (Non) Implementation of the Marketing Concept Within the Croatian Educational System with Special Reference to Higher Educational Institutions)

Autori
Miletić, Josip ; Bosna, Jurica

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1845-1035) 6 (2016), 1; 20-31

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing obrazovnih institucija ; nezaposlenost ; obrazovni sustav ; tržište rada ; visoko obrazovanje
(educational system, higher education, labor market, marketing of educational institutions, unemployment)

Sažetak
Rad se bavi problematikom (ne)provođenja marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske. Tema je aktualna zbog trenutačne visoke stope nezaposlenosti te pripadajuće strukturne nezaposlenosti Republike Hrvatske. Autori predlažu uvođenje marketinške koncepcije u obrazovni sustav kako bi se time dao poticaj za prevladavanje velikog jaza između nezaposlene radne snage i tržišta rada. U radu se predočava obrazovni sustav te njegovi elementi s obrazloženjem specifičnosti marketinga u obrazovanju. Daju se smjernice za izgradnju i upravljanje obrazovnim sustavom putem marketinškog načela, što se ogleda kroz marketinški miks obrazovnih institucija. Naposljetku se daju rezultati, odnosno posljedice koje su zasigurno uzrok (ne)provođenja marketinškog koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske te sustavnog planiranja potreba tržišta rada i obrazovanja, a provođenje kojih bi, uz provedbu i ostalih važnih strukturnih društvenih reformi, svakako pripomoglo popravljanju strukture zaposlenosti radne snage.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Josip Miletić (autor)

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Josip; Bosna, Jurica
(Ne)provođenje marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na visokoobrazovne institucije // Oeconomica Jadertina, 6 (2016), 1; 20-31 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Miletić, J. & Bosna, J. (2016) (Ne)provođenje marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na visokoobrazovne institucije. Oeconomica Jadertina, 6 (1), 20-31.
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip and Bosna, Jurica}, year = {2016}, pages = {20-31}, keywords = {marketing obrazovnih institucija, nezaposlenost, obrazovni sustav, tr\v{z}i\v{s}te rada, visoko obrazovanje}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {6}, number = {1}, issn = {1845-1035}, title = {(Ne)provo\djenje marketin\v{s}ke koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na visokoobrazovne institucije}, keyword = {marketing obrazovnih institucija, nezaposlenost, obrazovni sustav, tr\v{z}i\v{s}te rada, visoko obrazovanje} }
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip and Bosna, Jurica}, year = {2016}, pages = {20-31}, keywords = {educational system, higher education, labor market, marketing of educational institutions, unemployment}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {6}, number = {1}, issn = {1845-1035}, title = {The (Non) Implementation of the Marketing Concept Within the Croatian Educational System with Special Reference to Higher Educational Institutions}, keyword = {educational system, higher education, labor market, marketing of educational institutions, unemployment} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ERIH+
  • Index Copernicus
  • Google Scholar
  • DOAJ





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font