Pregled bibliografske jedinice broj: 991585
Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi
Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 991585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj divergentnog mišljenja kod djece predškolske dobi
(Development of divergent thinking in preschool)
Autori
Pejičić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
08.09
Godina
2017
Stranica
34
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
divergentno mišljenje, kreativnost, predškolci
(divergent thinking, creativity, preschoolers)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti potiče li se divergentno mišljenje kod djece predškolske dobi, potiče li se kreativnost kod djece predškolske dobi te koje aktivnosti koje se provode u vrtiću utječu na razvoj divergentnog mišljenja. Ispitanici u istraživanju su bila djeca predškolske dobi iz DV „Mali princ“ u Višnjevcu (N=15), a u provedenoj anketi su sudjelovale odgojiteljice dječjih vrtića u Osijeku (N=10). Ova tema je više istražena u svijetu nego li u Hrvatskoj, ali u zadnje vrijeme se oragniziraju različiti skupovi i istraživanja baš o ovoj temi. Istraživanje je pokazalo da se u vrtiću provode kreativne aktivnosti, ali isto tako i da djeca ne daju puno kreativnih ideja ili odgovora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)