Pregled bibliografske jedinice broj: 991567
Međuodnos svrhe, sadržaja, mjerila i ciljeva poslovne promjene
Međuodnos svrhe, sadržaja, mjerila i ciljeva poslovne promjene // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas - Zagreb, 4 (2011), 4; 5-16 (nije recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 991567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međuodnos svrhe, sadržaja, mjerila i ciljeva poslovne promjene
(Connection between purpose, concept, measurement and goal of change)
Autori
Perkov, Davor ; Perkov, Matej ; Genzić, Jasna
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas - Zagreb (1846-9728) 4
(2011), 4;
5-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
upravljanje promjenama, svrha promjene, sadržaj izvedbe, metode mjerenja, coljevi promjene, ravnoteža interesa dionika, načela komuniciranja promjene sa zaposlenicima, kružni tijek promjene
(change management, purpose of change, conceptual performance, measurement, performance goals, balance of stakeholders interests, communicating change principles, circuit flow ofchange process)
Sažetak
Uvođenje poslovnih promjena je veoma značajna sposobnost poduzeća za koju menadžment valja učiti i pripremati se. S druge strane, većina poslovnih promjena je loše isplanirana i implementirana te stoga predodređena za neuspjeh u smislu da nisu dovršene na vrijeme, u okviru raspoloživog budžeta ili ne ostvaruju postavljene ciljeve. Zato u fokusu promjene moraju biti ciljevi kojima se teži jer upravo izvedba čini svrhu realnom i inspirativnom. U ovome se radu analiziraju odgovori na ključno pitanje: kakav je međuodnos svrhe i očekivanog rezultata uvođenja određene poslovne promjene? Prezentira se modeliranju procesa koji se sastoji od četiri koraka: utvrđivanja svrhe, sadržaja, kvantitativno-kvalitativnih mjerila i numerički iskazanih ciljeva promjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija