Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 990425

Strategijski marketing


Melović, Boban; Pavičić, Jurica; Gnjidić, Vladimir; Drašković, Nikola
Strategijski marketing
Podgorica: Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu, 2019


CROSBI ID: 990425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategijski marketing
(Strategic Marketing)

Autori
Melović, Boban ; Pavičić, Jurica ; Gnjidić, Vladimir ; Drašković, Nikola

Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)

Izdavač
Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu

Grad
Podgorica

Godina
2019

Stranica
511

ISBN
978-86-80133-73-7

Ključne riječi
strategijski marketing, strategijsko planiranje, marketinški procesi
(strategic marketing, strategic planning, marketing processes)

Sažetak
Izmijenjeno i dopunjeno crnogorsko izdanje udžbenika Osnove strateškog marketinga. Udžbenik na sistematičan način obrađuje niz tema iz područja strategijskog marketinga, uz sadržajnu prilagodbu specifičnostima crnogorskog tržišta.

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
RIT Croatia, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Nikola Drašković (autor)

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Melović, Boban; Pavičić, Jurica; Gnjidić, Vladimir; Drašković, Nikola
Strategijski marketing
Podgorica: Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu, 2019
Melović, B., Pavičić, J., Gnjidić, V. & Drašković, N. (2019) Strategijski marketing. Podgorica. Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu.
@unknown{unknown, author = {Melovi\'{c}, Boban and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Gnjidi\'{c}, Vladimir and Dra\v{s}kovi\'{c}, Nikola}, year = {2019}, pages = {511}, keywords = {strategijski marketing, strategijsko planiranje, marketin\v{s}ki procesi}, isbn = {978-86-80133-73-7}, title = {Strategijski marketing}, keyword = {strategijski marketing, strategijsko planiranje, marketin\v{s}ki procesi}, publisher = {Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu}, publisherplace = {Podgorica} }
@unknown{unknown, author = {Melovi\'{c}, Boban and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Gnjidi\'{c}, Vladimir and Dra\v{s}kovi\'{c}, Nikola}, year = {2019}, pages = {511}, keywords = {strategic marketing, strategic planning, marketing processes}, isbn = {978-86-80133-73-7}, title = {Strategic Marketing}, keyword = {strategic marketing, strategic planning, marketing processes}, publisher = {Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu}, publisherplace = {Podgorica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font