Pregled bibliografske jedinice broj: 990425
Strategijski marketing
Strategijski marketing
Podgorica: Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu, 2019
CROSBI ID: 990425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategijski marketing
(Strategic Marketing)
Autori
Melović, Boban ; Pavičić, Jurica ; Gnjidić, Vladimir ; Drašković, Nikola
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu
Grad
Podgorica
Godina
2019
Stranica
511
ISBN
978-86-80133-73-7
Ključne riječi
strategijski marketing, strategijsko planiranje, marketinški procesi
(strategic marketing, strategic planning, marketing processes)
Sažetak
Izmijenjeno i dopunjeno crnogorsko izdanje udžbenika Osnove strateškog marketinga. Udžbenik na sistematičan način obrađuje niz tema iz područja strategijskog marketinga, uz sadržajnu prilagodbu specifičnostima crnogorskog tržišta.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
RIT Croatia, Dubrovnik