Pregled bibliografske jedinice broj: 99026
Trgovina u hrvatskoj turističkoj ponudi. Rezultati tržišnog istraživanja TOMAS
Trgovina u hrvatskoj turističkoj ponudi. Rezultati tržišnog istraživanja TOMAS // Suvremena trgovina, 24 (1999), 3; 34-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 99026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovina u hrvatskoj turističkoj ponudi. Rezultati tržišnog istraživanja TOMAS
(Commerce in Croatian tourism offer &#8211 ; ; Marketing tourism survey TOMAS)
Autori
Radnić Ante, Weber Sanda
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 24
(1999), 3;
34-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Trgovina; turizam; Hrvatska
(Commerce; tourism; Croatia)
Sažetak
U članku su obrađeni rezultati kontinuiranog istraživanja koje Institut za turizam u Zagrebu već godinama provodi na temu &#8216 ; Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj &#8211 ; TOMAS&#8217 ; . Istraživanje se provodi u primorskim županijama u svim vrstama smještaja, a ispitivanjem su obuhvaćeni kako domaći turisti tako i oni s najvažnijih inozemnih tržišta. Dobiveni rezultati tog sveobuhvatnog istraživanja odnose se na dob turista (godine života), na motive dolaska, stupnjeve zadovoljstva elementima turističke ponude mjesta, prosječnu dnevnu potrošnju u Hrvatskoj prema vrstama putovanja i smještaja, te na čitav niz ostalih interesantnih pokazatelja. Između ostalog, posebno je u tom obuhvaćeno pitanje uloge trgovine u osiguranju kvalitetnije i zahtjevnom turističkom tržištu potrebne i zanimljive ponude, kako bi se postigle promjene u smjeru jačanja udjela tzv. izvanpansionske potrošnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA