Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988701

Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija


Batarelo Kokić, Ivana
Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija // 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019) / Kolar Billeage, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 154-154 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 988701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija
(Studying as a Creative Process: Qualitative Study of Teacher Education Students’ Perceptions)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

ISBN
000-0-00000-0-0

Skup
1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.03.2019. - 08.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
iskustvo studiranja ; kreativna iskustva ; kreativni procesi ; razvoj kreativnosti u obrazovnom sustavu ; studenti nastavničkih studija
(study experiences ; creative experiences ; creative processes ; development of creativity in educational system ; teacher education students)

Sažetak
U ovoj kvalitativnoj studiji, istraživačko pitanje usmjereno je na percepciju studenata nastavničkih studija o karakteristikama studiranja i studijskih programa koje potiču ili sprečavaju razvoj kreativnosti. Teorijsko utemeljenje istraživanja vezuje se uz ranije istraživačke studije koje ukazuju na potrebu dubljeg razumijevanja percepcije kreativnosti kod budućih nastavnika, a koje se odnosi na budući rad u razredu, obrazovanje i stručno usavršavanje nastavnika te opći diskurs razvoja kreativnosti u obrazovnom sustavu. Polustrukturirani intervjui u formi fokus grupa provedeni su s ukupno 60 studenata nastavničkih studija (30 studenata preddiplomskog i 30 studenata diplomskog studija) s velikog sveučilišta na jugu Hrvatske. Tijekom fokus grupa, studenti su upoznati sa sustavnim modelom kreativnosti (Csikszentmihalyi, 2014) te su zamoljeni da razmisle o vlastitim obrazovnim iskustvima u okviru navedenog modela. Prema rezultatima provedene studije, budući nastavnici smatraju da su tijekom studiranja razvili samopouzdanje te naučili prepoznavati osobne snage i interese. Nadalje, rezultati ukazuju na razlike između studenata preddiplomskih i diplomskih studija u razmišljanju o kreativnim iskustvima i povezanim kreativnim procesima u koje su bili uključeni tijekom studija.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana
Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija // 1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019) / Kolar Billeage, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 154-154 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Batarelo Kokić, I. (2019) Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istraživanje percepcija studenata nastavničkih studija. U: Kolar Billeage, M. (ur.)1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019).
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, editor = {Kolar Billeage, M.}, year = {2019}, pages = {154-154}, keywords = {iskustvo studiranja, kreativna iskustva, kreativni procesi, razvoj kreativnosti u obrazovnom sustavu, studenti nastavni\v{c}kih studija}, isbn = {000-0-00000-0-0}, title = {Studiranje kao kreativni proces: kvalitativno istra\v{z}ivanje percepcija studenata nastavni\v{c}kih studija}, keyword = {iskustvo studiranja, kreativna iskustva, kreativni procesi, razvoj kreativnosti u obrazovnom sustavu, studenti nastavni\v{c}kih studija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, editor = {Kolar Billeage, M.}, year = {2019}, pages = {154-154}, keywords = {study experiences, creative experiences, creative processes, development of creativity in educational system, teacher education students}, isbn = {000-0-00000-0-0}, title = {Studying as a Creative Process: Qualitative Study of Teacher Education Students’ Perceptions}, keyword = {study experiences, creative experiences, creative processes, development of creativity in educational system, teacher education students}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font