Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988425

Prodajne površine – razvoj i zasićenje


Segetlija, Zdenko
Prodajne površine – razvoj i zasićenje // Suvremena trgovina, 42 (2017), 2; 40-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 988425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodajne površine – razvoj i zasićenje
(Sales Areas - Development and Saturation)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 42 (2017), 2; 40-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
prodajna površina, prazni lokal, upražnjeno mjesto, trading down
(sales area, empty space, vacancy, trading down)

Sažetak
Povod za ovaj rad su pokazatelji o odnosu između razine gospodarske razvijenosti, mjerene ostvarenim bruto domaćim proizvodom (BDP) po 1 stanovniku, i prodajne površine (u maloprodaji) po 1 stanovniku, koji su za Republiku Hrvatsku, u usporedbi s drugim europskeim zemljama, ekstremno nepovoljni. U radu se najprije daju opće napomene o dostignutoj veličini prodajne površine i pojavama (pre)zasićenosti prodajnim površinama, upražnjenih prodajnih mjesta i neiskorištenih površina, te o posebnom menadžmentu upražnjenih mjesta i o razvijanju "trading down" strategije u razvijenom tržišnom gospodarstvu.. Naime, u analizi suvremenog razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica posebnu pažnju zaslužuju procesi smanjivanja i prenamjene prodajnih površina i procesi „trading down“. Navedeni procesi izvjesne (pre)zasićenosti prodajnim površinama i pojave upražnjenih prodajnih mjesta mogu se uočiti na mnogim primjerima i u Republici Hrvatskoj. Trgovinski poduzetnici morat će i ubuduće, više nego do sada, tražiti rješenja za upražnjena prodajna mjesta, koristeći strategiju „trading down“. S tim u svezi, i u razvojnim bi projektima naših gradova trebalo tražiti rješenja za upravljanje praznim lokalima, odnosno upražnjenim mjestima, u kojima su, osim maloprodaje, važne i druge namjene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.suvremena.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Prodajne površine – razvoj i zasićenje // Suvremena trgovina, 42 (2017), 2; 40-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Segetlija, Z. (2017) Prodajne površine – razvoj i zasićenje. Suvremena trgovina, 42 (2), 40-47.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2017}, pages = {40-47}, keywords = {prodajna povr\v{s}ina, prazni lokal, upra\v{z}njeno mjesto, trading down}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {42}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Prodajne povr\v{s}ine – razvoj i zasi\'{c}enje}, keyword = {prodajna povr\v{s}ina, prazni lokal, upra\v{z}njeno mjesto, trading down} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2017}, pages = {40-47}, keywords = {sales area, empty space, vacancy, trading down}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {42}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Sales Areas - Development and Saturation}, keyword = {sales area, empty space, vacancy, trading down} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font