Pregled bibliografske jedinice broj: 987025
Oblikovanje modela ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika
Oblikovanje modela ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 987025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje modela ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika
(Total reward model creation for generation X and Millennial generation of employees)
Autori
Špoljarić, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.02
Godina
2019
Stranica
59
Mentor
Klindžić, Maja
Ključne riječi
Model ukupne nagrade, generacija X, Milenijska generacija, zaposlenici
(Total reward model, generation X, Millennial generation, employees)
Sažetak
Model ukupne nagrade predstavlja različite aspekte motiviranja koji se povezuju u cjelinu, a odnosi se na mogućnosti materijalnog nagrađivanja i nematerijalnog motiviranja zaposlenika. Kako bi model ukupne nagrade rezultirao zadovoljnim, motiviranim i produktivnim zaposlenicima koji ostvaruju željene ciljeve i zadatke, sadržaji koje uključuje ukupna nagrada moraju biti usklađeni sa željama i potrebama zaposlenika. Dosadašnja istraživanja o preferencijama prema različitim modelima nagrađivanja pokazala su kako pripadnike generacije X na radnom mjestu najviše motiviraju materijalne nagrade kao što su visoka osnovna plaća, plaćeno vrijeme tijekom stručnog usavršavanja, beneficije sigurnosti te različita osiguranja i naknade. S druge strane, pripadnike Milenijske generacije na radnom mjestu više motiviraju nematerijalne nagrade, u prvom redu fleksibilno radno vrijeme, sigurnost i zanimljivost posla, sloboda pri odabiru radnih zadataka, mogućnosti napredovanja, rad s prijateljima te kvalitetno vodstvo. U ovom radu provedeno je empirijsko istraživanje o preferencijama prema materijalnom nagrađivanju i nematerijalnom motiviranju generacije X i Milenijske generacije na uzorku 201 ispitanika spomenutih generacija zbog njihove dominantne zastupljenosti na tržištu rada. Ključni rezultati koji su proizašli iz provedenog istraživanja grafički su prikazani modelom ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika. Spoznaje dobivene empirijskim istraživanjem mogu biti korisne za praktičare u području upravljanja ljudskim potencijalima zbog toga što se podaci mogu iskoristiti u svrhu privlačenja, motiviranja i zadržavanja najtalentiranijih i najkvalitetnijih pripadnika promatranih generacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija