Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 986625

Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu


Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana
Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165


CROSBI ID: 986625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu
(Discovering opportunities for improvement of museum shop business - example of Museum of Contemporary Art Zagreb)

Autori
Komarac, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta

Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
159-165

ISBN
978-953-346-065-9

Ključne riječi
muzejska prodavaonica ; osobno promatranje ; Muzej suvremene umjetnosti
(museum shop ; observational research ; The Museum of Contemporary Art Zagreb)

Sažetak
Muzejske prodavaonice danas predstavljaju značajan izvor prihoda za muzeje. "Superstar muzeji", poput najposjećenijeg svjetskog muzeja tijekom posljednjih nekoliko godina pariškog Louvrea, imaju čak nekoliko muzejskih prodavaonica strateški razmještenih po pojedinim dijelovima muzeja, kako bi se maksimalno iskoristio njihov potencijal.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana
Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165
Komarac, T. & Ozretić Došen, Đ. (2019) Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu. U: Marušić, M., Prebežac, D. & Mikulić, J. (ur.) Istraživanje turističkih tržišta. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 159-165.
@inbook{inbook, author = {Komarac, Tanja and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2019}, pages = {159-165}, keywords = {muzejska prodavaonica, osobno promatranje, Muzej suvremene umjetnosti}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Otkrivanje prilika za pobolj\v{s}anje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu}, keyword = {muzejska prodavaonica, osobno promatranje, Muzej suvremene umjetnosti}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Komarac, Tanja and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2019}, pages = {159-165}, keywords = {museum shop, observational research, The Museum of Contemporary Art Zagreb}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Discovering opportunities for improvement of museum shop business - example of Museum of Contemporary Art Zagreb}, keyword = {museum shop, observational research, The Museum of Contemporary Art Zagreb}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font