Pregled bibliografske jedinice broj: 986625
Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu
Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165
CROSBI ID: 986625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu
(Discovering opportunities for improvement of museum shop business - example of Museum of Contemporary Art Zagreb)
Autori
Komarac, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta
Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
159-165
ISBN
978-953-346-065-9
Ključne riječi
muzejska prodavaonica ; osobno promatranje ; Muzej suvremene umjetnosti
(museum shop ; observational research ; The Museum of Contemporary Art Zagreb)
Sažetak
Muzejske prodavaonice danas predstavljaju značajan izvor prihoda za muzeje. "Superstar muzeji", poput najposjećenijeg svjetskog muzeja tijekom posljednjih nekoliko godina pariškog Louvrea, imaju čak nekoliko muzejskih prodavaonica strateški razmještenih po pojedinim dijelovima muzeja, kako bi se maksimalno iskoristio njihov potencijal.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb