Pregled bibliografske jedinice broj: 985226
Računalna animacija u sportu
Računalna animacija u sportu, 2012. (ostalo).
CROSBI ID: 985226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalna animacija u sportu
(Computer animation in sport)
Autori
Jurica Trstenjak, Bruno Trtsenjak, Bruno Palašek
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, Vol. 3 No. 1, 2012.
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2012
Ključne riječi
računalna grafika, animacija, Hawk-eye, tenis, nogomet, biljar, kriket
(computer graphics, animation, Hawk-eye, tennis, football, billiard, cricket)
Sažetak
Da bi povećali svoja sportska dostignuća, sportaši primjenjuju različita tehnička pomagala. Jedno od tih pomagala je i računalo, točnije, računalna grafika pomoću koje se izvode razne animacije. Animacije mogu biti u vidu kretnji sportaša i kretnji sportskih rekvizita (lopte, loptice, palica, štapova…). Jedan od vodećih računalnih programa na području animacije u sportu je Hawk-eye. Hawk- eye je pretežno namijenjen disciplinama kao što su tenis, kriket, nogomet i biljar. U tenisu nam pomaže (između ostaloga) kod otkrivanja da li je loptica pala izvan granice igrališta ili ne. U nogometu nam otkriva da li je lopta prešla gol liniju. U biljaru nam sugerira mjesto udarca bijele kugle. Kod kriketa nam može simulirati putanju loptice kod različitih vrsta udarca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu