Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 984946

Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče?


Rimac Jurinović, Maša; Škaro, Ana
Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče? // 2. Znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju "Poticanje kvalitete u dramskome stvaralaštvu" : zbornik radova / Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša ; Vukojević, Zrinka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 440-454 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 984946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče?
(Why teachers are (not) prone to telling stories to their pupils?)

Autori
Rimac Jurinović, Maša ; Škaro, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
2. Znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju "Poticanje kvalitete u dramskome stvaralaštvu" : zbornik radova / Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša ; Vukojević, Zrinka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 440-454

ISBN
978-953-8115-57-8

Skup
2. znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.09.2018. - 22.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
izvedba, pričanje priča (storytelling), škola, vrtić
(performance, storytelling, elementary school, preschool)

Sažetak
U radu kritički razmatramo tezu da odgojitelji, a posebice učitelji razredne nastave nedovoljno pričaju priče (stroytelling) svojim odgajanicima odnosno učenicima. Na pitanje zašto djeci trebaju priče davno je odgovoreno i suvremenim istraživanjima potvrđeno: pričanje priča pridonosi cjelokupnom razvoju osobnosti djeteta i potiče kognitivni, emocionalni, socijalni, etički i govorni razvoj, pričanje priča utječe na školski uspjeh, ali i kasniji razvoj pisanja. No, unatoč iskustvenim i znanstvenim spoznajama, u vrtićima, a posebice u školama premalo se pričaju priče. Razloge pronalazimo u zahtjevnosti pripreme, ali i u nedovoljnom poznavanju zakonitosti ove izvedbene forme. Hipotezu provjeravamo anketnim upitnikom kojim ispitujemo odnos odgojitelja i učitelja razredne nastave prema pričanju priča. Cilj je rada osvijestiti potrebu za što češćim pričanjem priča djeci vrtićke i osnovnoškolske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maša Rimac Jurinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dramskapedagogija.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rimac Jurinović, Maša; Škaro, Ana
Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče? // 2. Znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju "Poticanje kvalitete u dramskome stvaralaštvu" : zbornik radova / Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša ; Vukojević, Zrinka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 440-454 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Rimac Jurinović, M. & Škaro, A. (2019) Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče?. U: Gruić, I., Rimac Jurinović, M. & Vukojević, Z. (ur.)2. Znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju "Poticanje kvalitete u dramskome stvaralaštvu" : zbornik radova.
@article{article, author = {Rimac Jurinovi\'{c}, Ma\v{s}a and \v{S}karo, Ana}, year = {2019}, pages = {440-454}, keywords = {izvedba, pri\v{c}anje pri\v{c}a (storytelling), \v{s}kola, vrti\'{c}}, isbn = {978-953-8115-57-8}, title = {Za\v{s}to odgojitelji i u\v{c}itelji razredne nastave (ne) pri\v{c}aju pri\v{c}e?}, keyword = {izvedba, pri\v{c}anje pri\v{c}a (storytelling), \v{s}kola, vrti\'{c}}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rimac Jurinovi\'{c}, Ma\v{s}a and \v{S}karo, Ana}, year = {2019}, pages = {440-454}, keywords = {performance, storytelling, elementary school, preschool}, isbn = {978-953-8115-57-8}, title = {Why teachers are (not) prone to telling stories to their pupils?}, keyword = {performance, storytelling, elementary school, preschool}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font