Pregled bibliografske jedinice broj: 983990
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 2; 77-83 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 983990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera
(Protected Area Marketing - Case Study : Plitvice Lakes National Park)
Autori
Ružić, Vlatka
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2
(2011), 2;
77-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
zaštićeno podrčje ; nacionalni park ; marketing ; Plitvička jezera
(protected fellowship ; National Park ; marketing ; Plitvice Lakes)
Sažetak
Turizam u nacionalnim parkovima i ostalim zaštićenim područjima jedan je od najbrže rastućih segmenata turističke potražnje na svjetskom turističkom tržištu, što dodatno potvrđuje činjenica da proglašenje nekog prirodnog prostora nacionalnim parkom rezultira povećanjem broja posjetitelja do 10%. Marketing zaštićenih područja zahtijeva pristup koji isključuje svaki oblik eksploatacije bez limita, odnosno u sebi sadržava mjere održivog razvoja i kao takav mora štititi osobite prirodne i kulturne vrijednosti područja, te se kroz njega treba provoditi znanstvena, obrazovna i rekreacijska funkcija zaštićenog područja.
Izvorni jezik
Hrvatski