Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983990

Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera


Ružić, Vlatka
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 2; 77-83 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 983990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera
(Protected Area Marketing - Case Study : Plitvice Lakes National Park)

Autori
Ružić, Vlatka

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2 (2011), 2; 77-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
zaštićeno podrčje ; nacionalni park ; marketing ; Plitvička jezera
(protected fellowship ; National Park ; marketing ; Plitvice Lakes)

Sažetak
Turizam u nacionalnim parkovima i ostalim zaštićenim područjima jedan je od najbrže rastućih segmenata turističke potražnje na svjetskom turističkom tržištu, što dodatno potvrđuje činjenica da proglašenje nekog prirodnog prostora nacionalnim parkom rezultira povećanjem broja posjetitelja do 10%. Marketing zaštićenih područja zahtijeva pristup koji isključuje svaki oblik eksploatacije bez limita, odnosno u sebi sadržava mjere održivog razvoja i kao takav mora štititi osobite prirodne i kulturne vrijednosti područja, te se kroz njega treba provoditi znanstvena, obrazovna i rekreacijska funkcija zaštićenog područja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću

Profili:

Avatar Url Vlatka Ružić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Vlatka
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 2; 77-83 (domaća recenzija, članak, stručni)
Ružić, V. (2011) Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2), 77-83.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Vlatka}, year = {2011}, pages = {77-83}, keywords = {za\v{s}ti\'{c}eno podr\v{c}je, nacionalni park, marketing, Plitvi\v{c}ka jezera}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Marketing za\v{s}ti\'{c}enog podru\v{c}ja - studija slu\v{c}aja : Nacionalni park Plitvi\v{c}ka jezera}, keyword = {za\v{s}ti\'{c}eno podr\v{c}je, nacionalni park, marketing, Plitvi\v{c}ka jezera} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Vlatka}, year = {2011}, pages = {77-83}, keywords = {protected fellowship, National Park, marketing, Plitvice Lakes}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Protected Area Marketing - Case Study : Plitvice Lakes National Park}, keyword = {protected fellowship, National Park, marketing, Plitvice Lakes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font