Pregled bibliografske jedinice broj: 983491
NORMIZACIJA I ORGANIZACIJSKE POSTAVKE NA TRŽIŠTU MODNE OBUĆE ; THE NORMIZATION AND ORGANIZATIONAL SETTINGS IN THE MARKET FASHION FOOTWEAR
NORMIZACIJA I ORGANIZACIJSKE POSTAVKE NA TRŽIŠTU MODNE OBUĆE ; THE NORMIZATION AND ORGANIZATIONAL SETTINGS IN THE MARKET FASHION FOOTWEAR // Koža i obuća, 67 (2018), 3; 18-25 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 983491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NORMIZACIJA I ORGANIZACIJSKE POSTAVKE NA TRŽIŠTU MODNE OBUĆE ; THE NORMIZATION AND ORGANIZATIONAL SETTINGS IN THE MARKET FASHION FOOTWEAR
(THE NORMIZATION AND ORGANIZATIONAL SETTINGS IN THE MARKET FASHION FOOTWEAR)
Autori
Ujević, D. ; Šaravanja, B. & Ljubić, M.
Izvornik
Koža i obuća (0450-8726) 67
(2018), 3;
18-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
normizacija, kvaliteta, organizacijske postavke, proizvodnja, obuća, žuta čizma ; standardization, quality, organizational settings, production, footwear, yellow boot.
(standardization, quality, organizational settings, production, footwear, yellow boot.)
Sažetak
U radu je dan pregled osnovnih postavki normizacije i važnosti njenog provođenja kao i organizacijske postavke u proizvodnji obuće. Za razvoj hrvatske obućarske industrije nužna je uspostava sustava osiguranja kvalitete sukladno zahtjevima europskih normi uz jasno definiranje politike kvalitete kao elementarnog aspekta poslovne politike. Kakvoća predstavlja važan parametar uspješnosti proizvodnje i poslovanja, čijem su određenju doprinijele brojne egzaktne analize uspješnosti poslovanja mnogih poduzeća. Kao kategorija uspješnosti proizvodnog procesa, vrlo značajno je upravljanje kakvoćom koje predstavlja partnerstvo između proizvođača, dobavljača i potrošača. Na tržištu se smatra kako je uspješan onaj proizvod kod kojeg je postignut optimalan odnos između kakvoće, vrste i obujma ponude i cijene. Nakon toga je dan osvrt na problematiku u obućarskoj industriji i smjernice ka rješavanju. Na kraju rada je iznesen pozitivan primjer pozicioniranja na tržištu žute čizme Timberland koja je uspjela osvojiti svjetsko tržište obuće. This paper gives an overview of the basic standardization settings and the importance of its implementation as well as the organizational setting in the footwear production. For the development of the Croatian footwear industry is necessary to establish a quality assurance system in accordance with the requirements of European standards with a clear definition of quality policy as an elemental aspects of business policy. The quality is an important parameter of success of production and operations, whose determination has contributed to a number of analyzes successful of the business performance of many companies. As a category of product process sucesses, quality management is a very important factor, which is represents a partnership between producers, suppliers and consumers. On the market is considered to be successful yonder product where the optimum ratio between the quality, the type and the volume of supply and price is achieved. This is followed by a review of the issues in the footwear industry and guidelines for solving. At the end of the work, a positive example of positioning in the market of yellow boots Timberland was presented, which are successful to woned the world footwear market.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Napomena
Rad je u cijelosti objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku.