Pregled bibliografske jedinice broj: 983287
Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera
Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera // 4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE" / Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka (ur.).
Vukovar, 2014. str. 39-50 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 983287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera
(Modern marketing concept thourgh national park marketing aproach)
Autori
Baburić, Marija ; Pejnović, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE"
/ Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka - Vukovar, 2014, 39-50
Skup
4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE"
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.04.2014. - 26.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
: Marketinški koncept, Ekologija, održivost turizma, Nacionalni park Plitvička jezera.
(Marketing concept)
Sažetak
Polazeći od teze da se gledajući u budućnost sve više razvija potreba za društveno odgovornim poslovanjem usmjerenim prema održivim aspektima turizma u poslovanju se javlja potreba za trajno održivim aspektima turizma. Cilj rada jest provjeriti primjenu suvremenih koncepata marketinga te napraviti usporedbu na primjeru poslovanja Nacionalnog parka Plitvička jezera Gledajući na duže razdoblje održivi turizam je ekonomski održiv i nudi visokokvalitetnu ponudu na specijaliziranim tržištima bez oštećivanja ekoloških aspekata turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću
Profili:
Marija Baburić Vranešić
(autor)