Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983287

Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera


Baburić, Marija; Pejnović, Jadranka
Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera // 4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE" / Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka (ur.).
Vukovar, 2014. str. 39-50 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 983287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera
(Modern marketing concept thourgh national park marketing aproach)

Autori
Baburić, Marija ; Pejnović, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE" / Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka - Vukovar, 2014, 39-50

Skup
4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE"

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.04.2014. - 26.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
: Marketinški koncept, Ekologija, održivost turizma, Nacionalni park Plitvička jezera.
(Marketing concept)

Sažetak
Polazeći od teze da se gledajući u budućnost sve više razvija potreba za društveno odgovornim poslovanjem usmjerenim prema održivim aspektima turizma u poslovanju se javlja potreba za trajno održivim aspektima turizma. Cilj rada jest provjeriti primjenu suvremenih koncepata marketinga te napraviti usporedbu na primjeru poslovanja Nacionalnog parka Plitvička jezera Gledajući na duže razdoblje održivi turizam je ekonomski održiv i nudi visokokvalitetnu ponudu na specijaliziranim tržištima bez oštećivanja ekoloških aspekata turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću

Profili:

Avatar Url Marija Baburić Vranešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baburić, Marija; Pejnović, Jadranka
Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera // 4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE" / Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka (ur.).
Vukovar, 2014. str. 39-50 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Baburić, M. & Pejnović, J. (2014) Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera. U: Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka (ur.)4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE".
@article{article, author = {Baburi\'{c}, Marija and Pejnovi\'{c}, Jadranka}, year = {2014}, pages = {39-50}, keywords = {: Marketin\v{s}ki koncept, Ekologija, odr\v{z}ivost turizma, Nacionalni park Plitvi\v{c}ka jezera.}, title = {Suvremena koncepcija marketinga kroz marketin\v{s}ki pristup Nacionalnog parka Plitvi\v{c}ka jezera}, keyword = {: Marketin\v{s}ki koncept, Ekologija, odr\v{z}ivost turizma, Nacionalni park Plitvi\v{c}ka jezera.}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Baburi\'{c}, Marija and Pejnovi\'{c}, Jadranka}, year = {2014}, pages = {39-50}, keywords = {Marketing concept}, title = {Modern marketing concept thourgh national park marketing aproach}, keyword = {Marketing concept}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font