Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 982402

Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama


Mikulić Smiljanić, Natalija; Odak Krasić, Stana
Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
Velika Gorica, Hrvatska, 2014. str. 911-924 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 982402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama
(Employees - key audience of internal communication in crisis situations)

Autori
Mikulić Smiljanić, Natalija ; Odak Krasić, Stana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers / - , 2014, 911-924

Skup
7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Dani kriznog upravljanja

Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 22.05.2014. - 23.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
interna komunikacija, auditorij, organizacije, zaposlenici
(internal communication, audience, organizations, employees)

Sažetak
Kriza može pogoditi bilo koju organizaciju bez obzira na veličinu, i u bilo koje vrijeme. Karakteristično je za sve krize da one dolaze iznenada i neočekivano, i u sebi skrivaju izvjesnu prijetnju i opasnost za organizaciju. Mnoge organizacije tek u kriznoj situaciji uviđaju značaj i ulogu zaposlenika - ključne interne javnosti organizacija. Ako ulogu i svrhu interne komunikacije možemo sažeti kao brigu za izgradnju dvosmjernih, uključujućih odnosa sa svojim zaposlenicima uz zadaću poboljšanja organizacijske djelotvornosti, a cilj da im priopćimo pravu stvar na ispravan način i u pravo vrijeme ? onda se važnost interne komunikacije sama po sebi nameće kao ključna. U radu se nastojalo zadržati na osnovnoj razini pojašnjenja interne komunikacije, uloge i značaja internog komuniciranja prema i sa zaposlenicima te njihove uloge u kriznim situacijama organizacije, bez detaljnijeg ulaženja u analizu poput psihološkog profila zaposlenika ili njihovog ponašanja. Cilj rada bio je, osim defi niranja spomenutih pojmova, pokrenuti raspravu o ovom problemu u poslovanju organizacija gdje se još uvijek nedovoljno pažnje usmjerava na važnosti značaj interne komunikacije prema svojim zaposlenicima. Komparativnom analizom teorijskih učenja i primjera izabranih studija slučaja autori smatraju da će rad biti skroman doprinos u sagledavanju važnosti primarne interne komunikacije prema i sa zaposlenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stana Odak Krasić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dku.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mikulić Smiljanić, Natalija; Odak Krasić, Stana
Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
Velika Gorica, Hrvatska, 2014. str. 911-924 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mikulić Smiljanić, N. & Odak Krasić, S. (2014) Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama. U: Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers.
@article{article, author = {Mikuli\'{c} Smiljani\'{c}, Natalija and Odak Krasi\'{c}, Stana}, year = {2014}, pages = {911-924}, keywords = {interna komunikacija, auditorij, organizacije, zaposlenici}, title = {Zaposlenici, klju\v{c}na javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama}, keyword = {interna komunikacija, auditorij, organizacije, zaposlenici}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mikuli\'{c} Smiljani\'{c}, Natalija and Odak Krasi\'{c}, Stana}, year = {2014}, pages = {911-924}, keywords = {internal communication, audience, organizations, employees}, title = {Employees - key audience of internal communication in crisis situations}, keyword = {internal communication, audience, organizations, employees}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font