Pregled bibliografske jedinice broj: 982402
Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama
Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
Velika Gorica, Hrvatska, 2014. str. 911-924 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 982402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama
(Employees - key audience of internal communication in crisis situations)
Autori
Mikulić Smiljanić, Natalija ; Odak Krasić, Stana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers
/ - , 2014, 911-924
Skup
7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Dani kriznog upravljanja
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 22.05.2014. - 23.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
interna komunikacija, auditorij, organizacije, zaposlenici
(internal communication, audience, organizations, employees)
Sažetak
Kriza može pogoditi bilo koju organizaciju bez obzira na veličinu, i u bilo koje vrijeme. Karakteristično je za sve krize da one dolaze iznenada i neočekivano, i u sebi skrivaju izvjesnu prijetnju i opasnost za organizaciju. Mnoge organizacije tek u kriznoj situaciji uviđaju značaj i ulogu zaposlenika - ključne interne javnosti organizacija. Ako ulogu i svrhu interne komunikacije možemo sažeti kao brigu za izgradnju dvosmjernih, uključujućih odnosa sa svojim zaposlenicima uz zadaću poboljšanja organizacijske djelotvornosti, a cilj da im priopćimo pravu stvar na ispravan način i u pravo vrijeme ? onda se važnost interne komunikacije sama po sebi nameće kao ključna. U radu se nastojalo zadržati na osnovnoj razini pojašnjenja interne komunikacije, uloge i značaja internog komuniciranja prema i sa zaposlenicima te njihove uloge u kriznim situacijama organizacije, bez detaljnijeg ulaženja u analizu poput psihološkog profila zaposlenika ili njihovog ponašanja. Cilj rada bio je, osim defi niranja spomenutih pojmova, pokrenuti raspravu o ovom problemu u poslovanju organizacija gdje se još uvijek nedovoljno pažnje usmjerava na važnosti značaj interne komunikacije prema svojim zaposlenicima. Komparativnom analizom teorijskih učenja i primjera izabranih studija slučaja autori smatraju da će rad biti skroman doprinos u sagledavanju važnosti primarne interne komunikacije prema i sa zaposlenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti