Pregled bibliografske jedinice broj: 981996
Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima
Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3 (2012), 1; 15-22 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 981996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima
(Cluster analysis: application in marketing research)
Autori
Devčić, Kristina ; Tonković Pražić, Ivana ; Župan, Željko
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 3
(2012), 1;
15-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
klaster analiza ; klaster ; marketinška istraživanja
(cluster analysis, cluster, marketing research)
Sažetak
U brojnim istraživanjima nameće se potreba da se objekti promatranja klasificiraju u skupine tako da jednoj skupini pripadaju objekti koji su po nekim svojstvima sličniji jedni drugima, a različitim skupinama pripadaju objekti koji se međusobno znatno razlikuju. Time se bavi klaster analiza. Ona klasificira objekte u skupine tako da je svaka skupina homogena s obzirom na određene varijable, a svaka skupina različita od druge s obzirom na te iste varijable. U prvom dijelu rada opisani su osnovni koraci klaster analize te su navedene njezine prednosti i nedostaci. U drugom dijelu rada opisan je način korištenja klaster analize u marketinškim istraživanjima, kako znanstvenim tako i praktičnim. Dan je pregled velikog broja znanstvenih radova u kojima je kao glavna tehnika korištena klaster analiza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću