Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 981996

Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima


Devčić, Kristina; Tonković Pražić, Ivana; Župan, Željko
Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3 (2012), 1; 15-22 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 981996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima
(Cluster analysis: application in marketing research)

Autori
Devčić, Kristina ; Tonković Pražić, Ivana ; Župan, Željko

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 3 (2012), 1; 15-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
klaster analiza ; klaster ; marketinška istraživanja
(cluster analysis, cluster, marketing research)

Sažetak
U brojnim istraživanjima nameće se potreba da se objekti promatranja klasificiraju u skupine tako da jednoj skupini pripadaju objekti koji su po nekim svojstvima sličniji jedni drugima, a različitim skupinama pripadaju objekti koji se međusobno znatno razlikuju. Time se bavi klaster analiza. Ona klasificira objekte u skupine tako da je svaka skupina homogena s obzirom na određene varijable, a svaka skupina različita od druge s obzirom na te iste varijable. U prvom dijelu rada opisani su osnovni koraci klaster analize te su navedene njezine prednosti i nedostaci. U drugom dijelu rada opisan je način korištenja klaster analize u marketinškim istraživanjima, kako znanstvenim tako i praktičnim. Dan je pregled velikog broja znanstvenih radova u kojima je kao glavna tehnika korištena klaster analiza.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Devčić, Kristina; Tonković Pražić, Ivana; Župan, Željko
Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3 (2012), 1; 15-22 (recenziran, članak, stručni)
Devčić, K., Tonković Pražić, I. & Župan, Ž. (2012) Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3 (1), 15-22.
@article{article, author = {Dev\v{c}i\'{c}, Kristina and Tonkovi\'{c} Pra\v{z}i\'{c}, Ivana and \v{Z}upan, \v{Z}eljko}, year = {2012}, pages = {15-22}, keywords = {klaster analiza, klaster, marketin\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Klaster analiza: primjena u marketin\v{s}kim istra\v{z}ivanjima}, keyword = {klaster analiza, klaster, marketin\v{s}ka istra\v{z}ivanja} }
@article{article, author = {Dev\v{c}i\'{c}, Kristina and Tonkovi\'{c} Pra\v{z}i\'{c}, Ivana and \v{Z}upan, \v{Z}eljko}, year = {2012}, pages = {15-22}, keywords = {cluster analysis, cluster, marketing research}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Cluster analysis: application in marketing research}, keyword = {cluster analysis, cluster, marketing research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font