Pregled bibliografske jedinice broj: 981122
ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI
ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI // Acta economica et turistica, 3 (2017), 2; 147-159 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
CROSBI ID: 981122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZADOVOLJSTVO KUPACA PROGRAMIMA VJERNOSTI U MALOPRODAJI
Autori
Kraljević, Radojka ; Filipović, Zrinka ; Zuber, Milanka
Izvornik
Acta economica et turistica (1849-8469) 3
(2017), 2;
147-159
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo
Ključne riječi
zadovoljstvo ; potrošači ; programi vjernosti
Sažetak
Programi vjernosti često su dio opsežne strategije odnosa s kupcima i predstavljaju dobar način za identifikaciju kupaca, koji donose veću vrijednost od drugih, kao i zadržavanje istih. Osnovni cilj rada je prikazati utjecaj programa vjernosti u maloprodaji na zadovoljstvo potrošača. Provedbom anketnog istraživanja provjeravalo se na koji način potrošači iskazuju zadovoljstvo programima vjernosti u maloprodaji. Temeljem dobivenih rezultata (N =53) utvrđeno je da program vjernosti nije presudan čimbenik, dok su drugi čimbenici kao što su asortiman proizvoda, cijena, lokacija prodavaonice i odnos prema kupcu – članu programa vjernosti pokazali se kao najrelevantniji za zadovoljstvo potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas