Pregled bibliografske jedinice broj: 980571
Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću
Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 980571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću
(Encouraging socioemotional competence in Waldorf preschool education)
Autori
Golem, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.12
Godina
2016
Stranica
93
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
socioemocionalna kompetentnost, emocije, empatija, waldorfska pedagogija, okruženje, ritam, igra, odgajatelj
(socioemotional competence, emotions, empathy, Waldorf pedagogy, environment, rhythm, play, educator)
Sažetak
Socioemocionalni razvoj nužan je za normalno funkcioniranje pojedinca unutar društvene zajednice. Waldorfska pedagogija je specifična upravo po svom njegovanju tjelesnih, duhovnih i duševnih potreba djeteta. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja bio metodom intervjua ispitati odgajateljice u waldorfskom vrtiću na koje načine potiču socioemocionalnu kompetentnost djece te kako poimaju problematiku socioemocionalne kompetentnosti općenito. U istraživanju je sudjelovalo sedam odgajateljica koje su intervjuirane polustrukturiranim intervjuom sastavljenim od osamnaest pitanja. Rezultati istraživanja su pokazali kako waldorfska predškolska pedagogija zaista njeguje razne načine poticanja socioemocionalne kompetentnosti. Načini poticanja socioemocionalne kompetentnosi temelje se na glavnim načelima waldorfske pedagogije, a to su: odgajatelj kao uzor djeci, ritam i ponavljanje u organizaciji aktivnosti u vrtiću i njegovanje zahvalnosti prema okolini. Također, waldorfska pedagogija prije sve njeguje prirodan razvoj djeteta u skladu sa njegovim individualnim razvojnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski