Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 980571

Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću


Golem, Maja
Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 980571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću
(Encouraging socioemotional competence in Waldorf preschool education)

Autori
Golem, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
20.12

Godina
2016

Stranica
93

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
socioemocionalna kompetentnost, emocije, empatija, waldorfska pedagogija, okruženje, ritam, igra, odgajatelj
(socioemotional competence, emotions, empathy, Waldorf pedagogy, environment, rhythm, play, educator)

Sažetak
Socioemocionalni razvoj nužan je za normalno funkcioniranje pojedinca unutar društvene zajednice. Waldorfska pedagogija je specifična upravo po svom njegovanju tjelesnih, duhovnih i duševnih potreba djeteta. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja bio metodom intervjua ispitati odgajateljice u waldorfskom vrtiću na koje načine potiču socioemocionalnu kompetentnost djece te kako poimaju problematiku socioemocionalne kompetentnosti općenito. U istraživanju je sudjelovalo sedam odgajateljica koje su intervjuirane polustrukturiranim intervjuom sastavljenim od osamnaest pitanja. Rezultati istraživanja su pokazali kako waldorfska predškolska pedagogija zaista njeguje razne načine poticanja socioemocionalne kompetentnosti. Načini poticanja socioemocionalne kompetentnosi temelje se na glavnim načelima waldorfske pedagogije, a to su: odgajatelj kao uzor djeci, ritam i ponavljanje u organizaciji aktivnosti u vrtiću i njegovanje zahvalnosti prema okolini. Također, waldorfska pedagogija prije sve njeguje prirodan razvoj djeteta u skladu sa njegovim individualnim razvojnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Golem, Maja
Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Golem, M. (2016) 'Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Golem, Maja}, year = {2016}, pages = {93}, keywords = {socioemocionalna kompetentnost, emocije, empatija, waldorfska pedagogija, okru\v{z}enje, ritam, igra, odgajatelj}, title = {Poticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrti\'{c}u}, keyword = {socioemocionalna kompetentnost, emocije, empatija, waldorfska pedagogija, okru\v{z}enje, ritam, igra, odgajatelj}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Golem, Maja}, year = {2016}, pages = {93}, keywords = {socioemotional competence, emotions, empathy, Waldorf pedagogy, environment, rhythm, play, educator}, title = {Encouraging socioemotional competence in Waldorf preschool education}, keyword = {socioemotional competence, emotions, empathy, Waldorf pedagogy, environment, rhythm, play, educator}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font