Pregled bibliografske jedinice broj: 980148
Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka
Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka // Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Dobrinić, Dammir (ur.).
Varaždin, 2018. str. 205-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 980148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka
(Influence of GDPR on banks' marketing activities)
Autori
Dvorski Lacković, Ivana ; Kovšca, Vladimir ; Lacković Vincek, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
/ Dobrinić, Dammir - Varaždin, 2018, 205-212
Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Opća uredba o zaštiti podataka ; marketing ; banke
(GDPR ; marketing ; banks)
Sažetak
Opća uredba o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation – GDPR) utječe na sve segmente poslovanja banaka, ali upravo najveći utjecaj očituje se na marketing banaka, u smislu odnosa s klijentima, korištenja digitalnih tehnologija i društvenih medija te upravljanje reputacijskim rizikom. S obzirom na striktnost same Uredbe, vezanu uz potencijalnu penalizaciju strana koje se ne pridržavaju odredbi Uredbe, za banke je od ključne važnosti da adekvatno primjenjuju Uredbu. Njena implementacija i primjena iziskuju ljudske i materijalne resurse, ali i prilagođavanje vlastitog poslovnog modela. Svrha je ovog rada primarno stručne prirode, a odnosi se na praktične aspekte implementacije odredbi Uredbe u bankarsko poslovanje, s posebnim naglaskom na marketinške aktivnosti. U prvom dijelu rada, uz uvodne postavke daje se i kratak pregled suvremenih marketinških trendova koji se koriste u bankarskom poslovanju. Drugi dio rada orijentiran je na iznošenje temeljnih pojmova i odrednica Opće uredbe o zaštiti podataka. U trećem dijelu rada tematizira se kako uskladiti poslovanje i marketinške aktivnosti na način da se zadovolje i regulatorne odredbe, ali i strateški ciljevi banaka. Na kraju rada prezentirani su zaključci i dan je popis literature.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin