Pregled bibliografske jedinice broj: 97989
Računalna tehnologija u obrazovnom sustavu za testiranje i vrednovanje znanja učenika,
Računalna tehnologija u obrazovnom sustavu za testiranje i vrednovanje znanja učenika, // 9. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : Put u budućnost : zbornik radova / Plenković, Juraj (ur.).
Rijeka, 2002. str. 157-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 97989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalna tehnologija u obrazovnom sustavu za testiranje i vrednovanje znanja učenika,
(Computer Technology in the System of Education for Testing and Evaluating of Student Knowledge)
Autori
Koludrović, Morana ; Tomaš, Suzana ; Stankov, Slavomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
9. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : Put u budućnost : zbornik radova
/ Plenković, Juraj - Rijeka, 2002, 157-159
Skup
Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija (9 ; 2002)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2002. - 30.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
računalna tehnologija; obrazovni sustav; inteligentni tutorski sustavi; testiranje znanja učenika; vrednovanje znanja učenika
(computer technology; educational system; intelligent tutoring systems; student knowledge testing; student knowledge evaluation)
Sažetak
Razvojem računalne tehnologije i inteligentnih tutorskih sustava otvaraju se novi putovi kojima učenici mogu individualizirano ovladavati znanjima i vještinama. Primjenom suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije razvili smo i implementirali hipermedijsku autorsku ljusku Tutor-Ekspert System (TEx-Sys). Ljuska omogućava izgradnju inteligentnih tutorskih sustava, te u značajnoj mjeri poboljšava proces učenja i poučavanja kao i vrednovanja za po volji odabrano područno znanje učenika. Radom prezentiramo način testiranja znanja učenika putem kviza, kao i vrednovanje znanja učenika u sustavu TEx-Sys. Utvrdili smo prednosti i nedostatke našeg pristupa u usporedbi s tradicionalnim načinima praćenja učenika. Usporedba je izvedena u odnosu na metrijske karakteristike, složenost izrade testova kao i ostale faktore koji sudjeluju na formiranje učenikovih odgovora. Sustav kviza primjenjujemo u nastavnom procesu studenata na Fakultetu Prirodoslovno matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu i Visokoj učiteljskoj školi Sveučilišta u Splitu. Ovdje prezentiramo rezultate ostvarene prilikom testiranja na područnom znanju iz nastavne cjeline “ Vode u zavičaju” za treći razred osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija