Pregled bibliografske jedinice broj: 978681
Neksus između strategije, korporacijske odgovornosti i poslovnog uspjeha
Neksus između strategije, korporacijske odgovornosti i poslovnog uspjeha // Zbornik radova, XVI Međunarodna konferencija „Ekonomsko/pravno/komunikacijski aspekti zemalja Zapadnog Balkana sa posebnim osvrtom na Bosnu i Hercegovinu u procesu pristupa Europskoj Uniji“
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2018. str. 265-274 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 978681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neksus između strategije, korporacijske
odgovornosti i poslovnog uspjeha
(The Nexus Between Strategy, Corporate
Responsibility and Business Success)
Autori
Flego, Miroslav ; Mačečević, Dubravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova, XVI Međunarodna konferencija „Ekonomsko/pravno/komunikacijski aspekti zemalja Zapadnog Balkana sa posebnim osvrtom na Bosnu i Hercegovinu u procesu pristupa Europskoj Uniji“
/ - , 2018, 265-274
Skup
XVI. međunarodnu konferenciju Ekonomsko/ pravno/ komunikacijski aspekti zemalja Zapadnog Balkana sa posebnim osvrtom na Bosnu i Hercegovinu u procesu pristupa Evropskoj uniji
Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 15.12.2018. - 16.12.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poduzeće ; strategija ; korporacijska odgovornost : poslovna etika ; društveno odgovorno poslovanje (DOP)
(company ; strategy ; corporate responsibility ; business ethics ; socially responsible business)
Sažetak
Isticanjem biti društvene odgovornosti koja se postiže održavanjem dobrih odnosa, ne samo s potrošačima već sa svima zainteresiranima za poslovanje poduzeća, ukazuje se na glavni cilj istraživanja. Ovim se radom nastoji istražiti stupanj kontribucije poduzeća kvantiteti i kvaliteti života, kao i zajedničke karakteristike svih poduzeća koje obuhvaćaju ugled, smanjenje troškova i strateške ciljeve poduzeća. Rezultati istraživanja se ogledaju u utvrđivanju potencijala kombinacija društveno odgovornih aktivnosti koje poduzeće odabere definirajući vlastitu strategiju društvene odgovornosti. S obzirom da bi društvena odgovornost poduzeća trebala biti esencijalna vrijednost, poduzeća bi trebala integrirati ciljeve društvene odgovornosti u svoje misije i opće ciljeve rada, jer se društveno djelovanje i mjere za zaštitu okoliša smatraju esencijalnim komponentama u prosudbi opće buduće uspješnosti poduzeća. Značaj rezultata istraživanja potvrđuje činjenica da poduzeća koja ozbiljno shvaćaju društvenu odgovornost mogu poboljšati svoj poslovni ugled i operativnu efikasnost istovremeno smanjujući svoju izloženost riziku i potičući lojalnost inovativnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica,
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina