Pregled bibliografske jedinice broj: 977449
Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji
Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 977449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji
(Characteristics of encouraging creativity in Waldorf pedagogy)
Autori
Bulog, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
25.09
Godina
2014
Stranica
31
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
kreativnost, waldorfska pedagogija, waldorfska nastava, poticanje kreativnosti, obilježja i postupci
(creativity, Waldorf pedgogy, Waldorf teaching, stimulating creativity, characteristics and procedures)
Sažetak
Potrebe suvremenog svijeta zahtijevaju razvoj kreativnih pojedinaca koji će moći pružiti nove poglede na svijet i probleme današnjice, stoga su izazovi globalnih razvojnih promjena potakli potrebu za reformama tradicionalnog obrazovnog sustava, kao i njegove organizacije te unutarnjeg ustroja. Kao odgovor na kritiku postojećih škola odvojenih od stvarnih potreba i mogućnosti djeteta, razvile su se alternativne škole. Waldorfska pedagogija Rudolfa Steinera ponajbolje oslikava reformno- pedagošku tradiciju usmjerenu na stvaralaštvo i potrebe učenika. Antropozofija kao temelj waldorfske pedagogije vidno utječe na kurikulum waldorfskih škola koji je u potpunosti usmjeren na učenika i razvoj kreativnosti kao temeljne ljudske potrebe. Nadalje, kreativnost u waldorfskim školama njeguje se kroz kontinuirano praćenje učenika od strane učitelja tijekom čitavog školovanja, uporabom različitih nastavnih metoda, izostankom brojčanog ocjenjivanja, ugodnom i poticajnom razrednom i školskom atmosferom te posebice nastavom orijentiranom na umjetničko djelovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski