Pregled bibliografske jedinice broj: 977441
Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu
Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 977441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu
(The appropriateness of learning and teaching about subliminal messages in the teaching process)
Autori
Cikojević, Antica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
29.09
Godina
2014
Stranica
63
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
subliminalne i supraliminalne poruke i tehnike, odgojno - obrazovni proces, kurikulumski pristup učenju, medijska kultura
(subliminal and supraliminal messages and techniques, nurture-educational process, curriculum aproach to learning, media culture)
Sažetak
Subliminalne poruke u javnosti često izazivaju oprečna mišljenja i kao takve pobuđuju golem interes. Iako postoji čitav niz diskusija, ali i znanstvenih istraživanja o postojanju, oblicima, važnosti i utjecaju subliminalnih i supraliminalnih poruka i tehnika na pojednice u cjeloživotnoj perspektivi, malo je relevantnih istraživanja o opravdanosti učenja i poučavanja djece i mladih o njima. Razlog tome može biti s jedne strane neslaganje stručnjaka o utjecaju subliminalnih poruka i tehnika na pojedinca, a s druge strane razlog može biti slabija zastupljenost sadržaja iz medijske kulture u nastavnim planovima i programima općenito. Prihvaćanjem kurikulumskog i kompetencijskog pristupa odgoju i obrazovanju u značajnijoj se mjeri otvorila mogućnost za učenje i poučavanje učenika o medijskoj kulturi općenito, pa se stoga otvara i prostor za promišljanje o mogućnostima učenja i poučavanja o subliminailnim porukama i tehnikama u nastavnom procesu. Glavna namjera ovoga rada je analizom relevantne literature istražiti a potom i argumentirati opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u suvremenom nastavnom procesu, te ponuditi svojevrsna didaktička rješenja na zadanu problematiku.
Izvorni jezik
Hrvatski