Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 977441

Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu


Cikojević, Antica
Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 977441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu
(The appropriateness of learning and teaching about subliminal messages in the teaching process)

Autori
Cikojević, Antica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
29.09

Godina
2014

Stranica
63

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
subliminalne i supraliminalne poruke i tehnike, odgojno - obrazovni proces, kurikulumski pristup učenju, medijska kultura
(subliminal and supraliminal messages and techniques, nurture-educational process, curriculum aproach to learning, media culture)

Sažetak
Subliminalne poruke u javnosti često izazivaju oprečna mišljenja i kao takve pobuđuju golem interes. Iako postoji čitav niz diskusija, ali i znanstvenih istraživanja o postojanju, oblicima, važnosti i utjecaju subliminalnih i supraliminalnih poruka i tehnika na pojednice u cjeloživotnoj perspektivi, malo je relevantnih istraživanja o opravdanosti učenja i poučavanja djece i mladih o njima. Razlog tome može biti s jedne strane neslaganje stručnjaka o utjecaju subliminalnih poruka i tehnika na pojedinca, a s druge strane razlog može biti slabija zastupljenost sadržaja iz medijske kulture u nastavnim planovima i programima općenito. Prihvaćanjem kurikulumskog i kompetencijskog pristupa odgoju i obrazovanju u značajnijoj se mjeri otvorila mogućnost za učenje i poučavanje učenika o medijskoj kulturi općenito, pa se stoga otvara i prostor za promišljanje o mogućnostima učenja i poučavanja o subliminailnim porukama i tehnikama u nastavnom procesu. Glavna namjera ovoga rada je analizom relevantne literature istražiti a potom i argumentirati opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u suvremenom nastavnom procesu, te ponuditi svojevrsna didaktička rješenja na zadanu problematiku.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cikojević, Antica
Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Cikojević, A. (2014) 'Opravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cikojevi\'{c}, Antica}, year = {2014}, pages = {63}, keywords = {subliminalne i supraliminalne poruke i tehnike, odgojno - obrazovni proces, kurikulumski pristup u\v{c}enju, medijska kultura}, title = {Opravdanost u\v{c}enja i pou\v{c}avanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu}, keyword = {subliminalne i supraliminalne poruke i tehnike, odgojno - obrazovni proces, kurikulumski pristup u\v{c}enju, medijska kultura}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cikojevi\'{c}, Antica}, year = {2014}, pages = {63}, keywords = {subliminal and supraliminal messages and techniques, nurture-educational process, curriculum aproach to learning, media culture}, title = {The appropriateness of learning and teaching about subliminal messages in the teaching process}, keyword = {subliminal and supraliminal messages and techniques, nurture-educational process, curriculum aproach to learning, media culture}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font