Pregled bibliografske jedinice broj: 977423
Stavovi studenata o kvaliteti vrednovanja akademskih postignuća
Stavovi studenata o kvaliteti vrednovanja akademskih postignuća, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 977423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o kvaliteti vrednovanja akademskih postignuća
(Student attitudes towars quality of academic achievement evalution)
Autori
Tomelić, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
55
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
vrednovanje, ocjenjivanje, akademsko postignuće, visokoškolsko obrazovanje, studenti
(evaluation, assessment, academic achievement, higher education, students)
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati stavove studenata o kvaliteti vrednovanja akademskih postignuća kao veoma zanimljivoj ali još uvijek slabo istraženoj problematici u nas. Prihvaćanjem konstruktivističkog i kompetencijskog pristupa u visokom školstvu, promijenilo se i shvaćanje, ali i pristupi vrednovanju akademskih postignuća. U istraživanju je sudjelovalo 338 studenata različitih smjerova studija Filozofskoga fakulteta u Splitu. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem upućuju na to da su sudionici istraživanja općenito zadovoljni svojim studijem, da se vrednovanje u najvećoj mjeri provodi kontinuirano i javno te da ih nastavnici imaju običaj upoznati s elementima vrednovanja odmah na početku kolegija. Zanimljiv je podatak da velik dio studenata smatra kako nastavnici uglavnom ne rade pogreške ocjenjivanja izuzev raspoloženja nastavnika za koje su procijenili da utječe na ocjenjivanje akademskih postignuća.
Izvorni jezik
Hrvatski