Pregled bibliografske jedinice broj: 977421
Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu
Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 977421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu
(Enhancing divergent thinking and creativity in highschool literature textbooks)
Autori
Jelaš, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
57
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
udžbenici, čitanke, kreativnost, divergentno mišljenje, kurikulum.
(textbooks, reading-books, creativity, divergent thinking, curriculum)
Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja bio je analizirati zastupljenost i načine poticanja kreativnosti i divergentnoga mišljenja putem pitanja i zadataka u čitankama za srednju školu. Istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 2357 pitanja i zadataka u čitankama namijenjenima trogodišnjim i četverogodišnjim strukovnim školama te gimnazijama. Istraživanjem je uočeno da se u čitankama na različite načine potiče kreativnost i divergentno mišljenje pri čemu je najveća zastupljenost takvih pitanja i zadataka uočena u čitankama namijenjenima trogodišnjim školama, a najmanja u gimnazijskim udžbenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski