Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 976864

UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE


Vukman, Marko; Krstulović( r.Drpić), Katarina
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (2014), 1; 141-145 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 976864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE

Autori
Vukman, Marko ; Krstulović( r.Drpić), Katarina

Izvornik
Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) 5 (2014), 1; 141-145

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
internet marketing ; brend ; turistička destinacija ; destinacijski menadžment

Sažetak
Utjecaji informatičkih tehnologija vidljivi su na tradicionalnim metodama i tehnikama marketinga, ali je također moguće govoriti i o potpuno novoj vrsti marketinga - internet marketingu, koji nalazi svoju široku primjenu u turizmu. Internet marketing u turizmu predstavlja nesumnjivo temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora turizma. Internet marketing danas je neophodan alat marketinško djelovanja, posebno kada je u pitanju brendiranje turističke destinacije. Jednosmjeran komunikacijski kanal destinacijskog brendiranja, prije razvoja internet marketinga, bio je sve prisutan kada su destinacijske - marketing organizacije stvarala i generirale svoje destinacijski brend. Međutim, pojavom internet marketinga, prvenstveno društvenih mreža, omogućila se dvosmjerna komunikaciju, gdje su potrošači u mogućnosti da participiraju u razvoju destinacijskog brenda. Percepcija destinacije stvorena indirektnim putem od strane potrošača, koji putem društvenih mreža dijeli svoj doživljaj destinacije, garancija su za uspješan razvoj branda destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Vukman, Marko; Krstulović( r.Drpić), Katarina
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (2014), 1; 141-145 (domaća recenzija, članak, stručni)
Vukman, M. & Krstulović( r.Drpić), K. (2014) UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 5 (1), 141-145.
@article{article, author = {Vukman, Marko and Krstulovi\'{c}( r.Drpi\'{c}), Katarina}, year = {2014}, pages = {141-145}, keywords = {internet marketing, brend, turisti\v{c}ka destinacija, destinacijski menad\v{z}ment}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTI\v{C}KE DESTINACIJE}, keyword = {internet marketing, brend, turisti\v{c}ka destinacija, destinacijski menad\v{z}ment} }
@article{article, author = {Vukman, Marko and Krstulovi\'{c}( r.Drpi\'{c}), Katarina}, year = {2014}, pages = {141-145}, keywords = {internet marketing, brend, turisti\v{c}ka destinacija, destinacijski menad\v{z}ment}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTI\v{C}KE DESTINACIJE}, keyword = {internet marketing, brend, turisti\v{c}ka destinacija, destinacijski menad\v{z}ment} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font