Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 974198

Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih


Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018 (prirucnik)


CROSBI ID: 974198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih
(We are learning how to lifelong learn and teach: HANDBOOK FOR TEACHERS IN ADULT EDUCATION)

Urednik/ci
Koludrović, Morana ; Vučić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
193

ISBN
978-953-8065-16-3

Ključne riječi
obrazovanje odraslih, andragogija, cjeloživotno učenje
(adult education ; andragogy ; lifelong learning)

Sažetak
U prvom poglavlju pod nazivom Suvremene odrednice obrazovanja odraslih (Morana Koludrović) analizirano je obrazovanje odraslih iz društvene i gospodarske perspektive koje su u neposrednom nastavnom procesu često „nevidljive“, ali itekako utječu na pristupe organiziranja nastavnog procesa i na njegovu kvalitetu. Nadalje, predstavljena su polazišta suvremene obrazovne politike te pristupi izrade kurikula i osmišljavanja suvremenog nastavnog procesa u obrazovanju odraslih koji mogu pomoći u planiranju, organiziranju i realiziranju nastavnog procesa stavljajući ga u širi kontekst. U drugom poglavlju pod nazivom Što je andragogija? (Morana Koludrović i Andrej Marušić) objašnjena su glavna načela andragogije te koncept cjeloživotnog učenja. Poseban je naglasak stavljen na kompetencije andragoga i nastavnika u obrazovanju odraslih jer su oni najvažniji čimbenici osiguranja kvalitete sustava obrazovanja odraslih. Uvažavajući proces andragoškog ciklusa u trećem poglavlju pod nazivom Analiza potreba i planiranje nastavnog procesa u obrazovanju odraslih (Višnja Rajić i Snježana Zbukvić Ožbolt) objašnjeno je kako i zašto provesti analizu potreba koja je prvi korak u andragoškom ciklusu te kako na temelju suvremenih načela i odrednica obrazovanja odraslih planirati i organizirati obrazovanje odraslih. S obzirom na to da nakon analize potreba i planiranja nastavnog procesa u andragoškom ciklusu slijedi organizacija i realizacija, u četvrtom poglavlju pod nazivom Nastavni proces u obrazovanju odraslih (Goran Lapat i Sanja Klubička) nalaze se smjernice, preporuke i ideje kako na temelju svih načela i odrednica obrazovanja odraslih predstavljenih u prethodnim poglavljima možete uspješno organizirati nastavni proces. Peto poglavlje pod nazivom Učenje i poučavanje odraslih (Irena Kiss i Goran Sirovatka) problematizira upravo tu tematiku koja čitatelju može pomoći u boljem razumijevanju obilježja učenja, poučavanja i motiviranja polaznika bi mogao realizirati kvalitetan nastavni proces čemu izravno pridonose i teme objašnjene u šestom poglavlju pod nazivom Komunikacija i grupna dinamika (Toni Maglica i Ružica Vorgić Krvavica). U tom poglavlju se nalaze preporuke i vježbe kako uspješno komunicirati s odraslim polaznicima te kako osigurati kvalitetno nastavno ozračje. S obzirom na to da se andragoški ciklus završava procesom (samo)vrednovanja, u posljednjem se poglavlju pod nazivom Vrednovanje u obrazovanju odraslih (Višnja Rajić i Snježana Zbukvić Ožbolt) analizira upravo ta problematika. Poglavlja u ovom Priručniku strukturirana su tako da se čitatelj prvo upozna s teorijskim pretpostavkama, odrednicama i načelima pojedinog tematskog okvira, a zatim su ponuđeni primjeri vježbi koje se odnose na određenu temu i pitanja za refleksiju koja mogu pomoći prilikom organiziranja nastavnog procesa u obrazovanju odraslih.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (urednik)

Citiraj ovu publikaciju:

Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018 (prirucnik)
Koludrović, M. & Vučić, M. (ur.) (2018) Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih. Zagreb, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO).
@book{book, year = {2018}, pages = {193}, keywords = {obrazovanje odraslih, andragogija, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, isbn = {978-953-8065-16-3}, title = {U\v{c}imo cjelo\v{z}ivotno u\v{c}iti i pou\v{c}avati: Priru\v{c}nik za nastavnike u obrazovanju odraslih}, keyword = {obrazovanje odraslih, andragogija, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2018}, pages = {193}, keywords = {adult education, andragogy, lifelong learning}, isbn = {978-953-8065-16-3}, title = {We are learning how to lifelong learn and teach: HANDBOOK FOR TEACHERS IN ADULT EDUCATION}, keyword = {adult education, andragogy, lifelong learning}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font