Pregled bibliografske jedinice broj: 973580
Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača
Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 973580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača
(Financial literacy and consumer socialization of children)
Autori
Barbić, Dajana ; Brečić, Ružica ; Filipović, Jelena ; Glasnović, Emanuel ; Lučić, Andrea ; Mijušković, M. Veljko ; Miškić Rogić, Tanja ; Stamenković, Mladen ; Tušup, Tea ; Vuksanović Herceg, Iva
Ostali urednici
Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
147
ISBN
978-953-346-054-3
Ključne riječi
financijska pismenost, socijalizacija, djeca, potrošači
(financial literacy, socialization, children, consumers)
Sažetak
Svrha je ove monografije upoznati znanstvenu, stručnu i širu publiku s nekim od temeljnih spoznaja socijalizacije djece kao potrošača te s potrebom njihove financijske pismenosti. Budući da se danas djeca sve više prikazuju kao individualizirani, autonomni potrošači te da zanimanje marketinških stručnjaka za taj segment potrošača raste, ova knjiga prvi put na ovim prostorima obrađuje tu važnu i dosad zanemarenu temu. Isto tako, veliki broj relevantnih aktera svakim danom sve više naglašava značaj financijske sposobnosti i pismenosti djece i mladih, i pritom je ističu kao esencijalnu komponentu za postizanje punog društvenog i ekonomskog potencijala budućih generacija. U današnje vrijeme osnovno financijsko te ekonomsko obrazovanje sve je od većeg značaja za sve skupine stanovnika. Iz istog razloga, napravljena je analiza i sinteza različitih formalnih i neformalnih aktivnosti usmjerenih podizanju razine osnovnog financijskog obrazovanja. Budući da su trendovi obrazovanja doveli do povećanja prisutnosti financijske pismenosti u poučavanju, doprinos je ove monografije u predstavljanju rezultata istraživanja nastavnika o temi financijske pismenosti te davanju preporuka za kvalitetnije buduće obrazovanje učenika na ovu temu. Monografi ja sadržava osam članaka koji se mogu grupirati u tri dijela: prvi dio Djeca kao potrošači, drugi dio Financijska pismenost – teorijski pregled dosadašnjih studija i treći dio Istraživanja na temu financijske pismenosti – empirijski nalazi predmetnog istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA