Pregled bibliografske jedinice broj: 972959
Modeli odnosa s javnošću u online kruženju
Modeli odnosa s javnošću u online kruženju // Medijska istraživanja, 14 (2008), 1; 33-50 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 972959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli odnosa s javnošću u online kruženju
(PR Models in online environment)
Autori
Miočić, Bernard
Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 14
(2008), 1;
33-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
internet ; uloge i modeli odnosa s javnošću ; dvosmjerno-interaktivno komuniciranje ; dijalog
(internet ; PR roles and models ; two-way interactive communication ; dialog)
Sažetak
U radu se istražuje i analizira primjena modela odnosa (komuniciranja) s javnošću na internetu, s naglaskom na dvosmjerno-interaktivnom komuniciranju i ostvarivanju dijaloga na relaciji organizacija – javnost. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku zaposlenih u odnosima s javnošću (n=106) pokazuju da se na internetu, najviše primjenjuje model javnog informiranja (83%). To pokazuje da službe za odnose s javnostima još nisu potpuno prepoznale najvažniju karakteristiku koju im nudi novo medijsko okruženje – interaktivnost. Provedenom multivarijantnom analizom nije podržana polazna hipoteza prema kojoj je izbor modela komuniciranja internetom povezan s ulogom službe za odnose s javnošću. Ipak, uspostava i vođenje interaktivne dvosmjerne komunikacije i dijaloga ostaje zadatak djelatnika odgovornih za odnose s javnostima. Internet, sam po sebi, ne vodi u nove oblike komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Poveznice na cjeloviti tekst rada:
Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr mediaresearch.cro.netCitiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
- Current Index to Journals in Education (CIJE)
- SCOPUS