Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 972958

Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću


Miočić, Bernard
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću // Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, 2011. str. 345-379


CROSBI ID: 972958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću
(Media market digitalization and Public relations)

Autori
Miočić, Bernard

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura

Urednik/ci
Zgrabljić Rotar, Nada

Izdavač
Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja

Grad
Zadar

Godina
2011

Raspon stranica
345-379

ISBN
978-953-7237-97-4

Ključne riječi
digitalizacija ; mediji ; odnosi s javnošću
(digitalization ; media ; public relations)

Sažetak
U radu se razmatra značenje digitalnih tehnologija s aspekta razvoja dvosmjerne komunikacije te ukazuje na mogućnosti koje iz njih proizlaze. Pojašnjavaju se tehnike i alati koji organizacije mogu koristiti, stavljajući poseban naglasak na odnose s javnošću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Bernard Miočić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miočić, Bernard
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću // Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, 2011. str. 345-379
Miočić, B. (2011) Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću. U: Zgrabljić Rotar, N. (ur.) Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura. Zadar, Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, str. 345-379.
@inbook{inbook, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Bernard}, editor = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2011}, pages = {345-379}, keywords = {digitalizacija, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, isbn = {978-953-7237-97-4}, title = {Digitalizacija medijskog tr\v{z}i\v{s}ta i odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {digitalizacija, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Naklada Medijska istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zadar} }
@inbook{inbook, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Bernard}, editor = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2011}, pages = {345-379}, keywords = {digitalization, media, public relations}, isbn = {978-953-7237-97-4}, title = {Media market digitalization and Public relations}, keyword = {digitalization, media, public relations}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Naklada Medijska istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font