Pregled bibliografske jedinice broj: 972958
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću // Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, 2011. str. 345-379
CROSBI ID: 972958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću
(Media market digitalization and Public relations)
Autori
Miočić, Bernard
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Digitalno doba: masovni mediji i digitalna kultura
Urednik/ci
Zgrabljić Rotar, Nada
Izdavač
Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja
Grad
Zadar
Godina
2011
Raspon stranica
345-379
ISBN
978-953-7237-97-4
Ključne riječi
digitalizacija ; mediji ; odnosi s javnošću
(digitalization ; media ; public relations)
Sažetak
U radu se razmatra značenje digitalnih tehnologija s aspekta razvoja dvosmjerne komunikacije te ukazuje na mogućnosti koje iz njih proizlaze. Pojašnjavaju se tehnike i alati koji organizacije mogu koristiti, stavljajući poseban naglasak na odnose s javnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti