Pregled bibliografske jedinice broj: 972357
Studenti i e-učenje
Studenti i e-učenje // Medicinska Informatika 2015 / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Ilakovac, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za medicinsku informatiku ; Medicinska naklada, 2015. str. 57-58 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 972357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studenti i e-učenje
(Students and e-learning)
Autori
Mikša, Marko ; Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni
Izvornik
Medicinska Informatika 2015
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Ilakovac, Vesna - Zagreb : Hrvatsko društvo za medicinsku informatiku ; Medicinska naklada, 2015, 57-58
Skup
Medicinska informatika 2015
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 26.11.2015. - 28.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje, studenti, suvremena tehnologija
(e-learning, students, modern technologies)
Sažetak
Cilj studije je ustanoviti odnos studenata prema primjeni suvremenih tehnologija u nastavi, njihovo povjerenje u pouzdanost tehnologija te u kojoj je mjeri u procesu e- učenja nastavnik potreban. Studenti su ispitani jesu li upoznati s pojmovima e-učenje i cjeloživotnim obrazovanjem, jer je to preduvjet primjene rezultata provedenog upitnika te mogućih zaključaka vezanih za daljnje aktivnosti. Online istraživanjem i kasnije uvođenjem e-učenja namjerava se postići prepoznatljiva kvaliteta Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina (VHZK) koja se prikazuje kroz zadovoljstvo studenata i poticanje motiviranosti za studiranjem. E-učenjem se može pružiti bolja podrška studentima (komunikacija s nastavnicima) te razvoj i unapređenje nastave u više segmenata. Analiza rezultata ovog upitnika, i eventualno sljedećih, treba pomoći pri evaluaciji studentskih stavova o e-učenju, jer nezainteresiranost studenata za takav oblik nastave može rezultirati uvođenje e-učenja bespotrebnim i neiskorištenim. Provedeno je online istraživanje u kojem su studenti odgovarali na 19 pitanja s ponuđenim odgovorima podijeljenih u 4 skupine: opća pitanja, pitanja vezana uz poznavanje e-učenja, pitanja vezana uz korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija i društvenih mreža kod e-učenja te pitanja vezana uz očekivanja od e-učenja. Odgovori su analizirani u programu MS Excel® i uobičajenim programima za statističku analizu podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina