Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 971638

Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu


Kušer, Martina; Tomičić Furjan, Martina; Hrustek, Larisa
Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 73-81 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 971638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu
(Customer identification and marketing strategy creation for a new product or service)

Autori
Kušer, Martina ; Tomičić Furjan, Martina ; Hrustek, Larisa

Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science (2584-7236) 2 (2019), 1; 73-81

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
identifikacija kupaca, profiliranje kupaca, razvojne metode, marketinška strategija
(customer identification, customer profiling, development methods, marketing strategy)

Sažetak
Razvoj novog proizvoda ili usluge najčešće je iniciran novom potrebom postojećih kupaca. To znači da trenutni proizvod ili usluga više nisu dostatni za potrebe tržišta te je razvoj novog proizvoda ili usluge odgovor na novu potrebu. Međutim, u nekim slučajevima prvo se pojavi ideja za potpuno novi proizvod ili uslugu, za koju još nisu definirani potencijalni kupci. U tom slučaju za novu ideju potrebno je identificirati kupce, njihove potrebe koje će novi proizvod ili usluga zadovoljiti, koje probleme će rješavati te na koji način. U ovom radu biti će opisana primjena suvremenih razvojnih metoda za identifikaciju i profiliranje kupaca te određivanje vrijednosti koje im novi proizvod ili usluga pružaju. Nakon toga će biti opisano kako se rezultati primjene tih metoda mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Rad je prethodno objavljen u Zborniku radova: Book of papers of the 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.). Varaždin: CRODMA, 2018.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Larisa Hrustek (autor)

Avatar Url Martina Tomičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kušer, Martina; Tomičić Furjan, Martina; Hrustek, Larisa
Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 73-81 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kušer, M., Tomičić Furjan, M. & Hrustek, L. (2019) Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu. CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (1), 73-81.
@article{article, author = {Ku\v{s}er, Martina and Tomi\v{c}i\'{c} Furjan, Martina and Hrustek, Larisa}, year = {2019}, pages = {73-81}, keywords = {identifikacija kupaca, profiliranje kupaca, razvojne metode, marketin\v{s}ka strategija}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Identifikacija kupaca i kreiranje marketin\v{s}ke strategije za novi proizvod ili uslugu}, keyword = {identifikacija kupaca, profiliranje kupaca, razvojne metode, marketin\v{s}ka strategija} }
@article{article, author = {Ku\v{s}er, Martina and Tomi\v{c}i\'{c} Furjan, Martina and Hrustek, Larisa}, year = {2019}, pages = {73-81}, keywords = {customer identification, customer profiling, development methods, marketing strategy}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Customer identification and marketing strategy creation for a new product or service}, keyword = {customer identification, customer profiling, development methods, marketing strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font